Yob tvaya mat' Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hei. Har noen filmer på den eksterne harddisken jeg gjerne skulle hatt. Har en stasjonær gamer pc. Er det noen mulighet å få broet disse to pcene el.lignende? Takk for svar Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Hva med å koble laptopen til en ekstern skjerm? Forsto ikke helt hva du mente. Du har noen filmer på en ekstern harddisk som du skal føre over til en stasjonær PC?Er ekstern harddisk = laptop i dette tilfellet? I så tilfelle; se på det som er gjennomstreket Endret 22. mai 2016 av Brattus Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Skru ut harddisken fra laptopen og kjør den opp i den stasjonære? Edit: Jeg skjønner egentlig ikke. Du har knust en laptop .. Du har en ekstern HDD du vil ha ut filer fra .. Du har en stasjonær maskin. Hva er det egentlig som er problemet? Endret 22. mai 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Ja jeg har en ekstern hdd på laptopen min, men litt vanskelig å føre over via usb iogmed at jeg ikke ser hvor jeg trykker hehe. Men går det ann å montere den i pcen da? Leeenge siden jeg har bygd pc men trodde man bare kunne koble til 3,5" hdd i pcen? Ehh.. Noob her ja. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) Hva med å koble laptopen til en ekstern skjerm? Forsto ikke helt hva du mente. Du har noen filmer på en ekstern harddisk som du skal føre over til en stasjonær PC? Er ekstern harddisk = laptop i dette tilfellet? I så tilfelle; se på det som er gjennomstreket Åherreguuud. Hvorfor tenkte je ikke på det ? Tusen takk, det må jo bare prøves.. Edit: det som var tilfellet ja Endret 23. mai 2016 av Yob tvaya mat' Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Det er vel en standard intern 2.5" du har i laptopen da Du kan fint montere denne i den stasjonære også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå