kfal Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hei! Jeg holder på å lære meg spansk på egenhånd fordi jeg skal ta meg et friår og reise til neste år. Da vil jeg gjerne reise litt rundt i Latin-Amerika, og der er det jo en fordel å kunne spansk. Spansk er uansett et stort språk i verden, og derfor greit å kunne. Jeg har begynt litt smått med VGS-bøker, men mangler en CD eller noe som gjør at jeg kan høre uttalen. Til nå klarer jeg å oversette enkle tekster, jeg kan litt enkel grammatikk og endel gloser, men vil gjerne kunne mer slik at jeg også kan føre en enkel samtale. Jeg lurer derfor på om noen her har spanskbøker eller nettsteder å anbefale meg? Trenger ikke være gratis. Lenke til kommentar
kfal Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) duolingo Har brukt både duolingo og memrise (som faktisk er bedre enn duolingo), men savner mer grammatikk og lengre tekster og samtaler (f.eks. intervjuer med spansktalende mennesker enten i lytteform eller skriftlig form) Jeg ønsker altså bøker/nettsider som inneholder enkel grammatikk, gloser og tekster. Endret 22. mai 2016 av kfal Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) #1 Sleeping dictionary #2 Sink or swim immersion course #X Gramatica de uso del Español (Luis Aragones, Ramon Palencia) Endret 22. mai 2016 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå