Torstein Norum Bugge Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Google har gjort bakgrunnsbildene tilgjengelige for eldre mobiler.Få mobilen din til å se ut som den har Android N Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Eller bare gå for Nexus først som sist Har hittil ikke funnet noen bugs i N-betaen jeg bruker på min 5X Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Huawei har vertfall vært veldig trege med Android M til Mate S.. Er vell rundt 6 mnd siden de skull begynde å rulle ut til sine modeller Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Eller bare gå for Nexus først som sist Har hittil ikke funnet noen bugs i N-betaen jeg bruker på min 5X Hvordan var det å legge det inn? Jeg tenkte egentlig å vente til den offisielt kom til 5X, men ser det tar lenger tid enn jeg regna med. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Meldte inn 5X'en min her http://google.com/android/beta og innen 5 sekunder fikk jeg varsel på 5X'en om at jeg kunne oppdatere OTA. Ca 1GB som lastes ned, reboot, ferdig. Har fungert strålende for meg siden tirsdag :-) 2 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Ser at en del klager over redusert batteritid i N, ikke merket noe til det? Lenke til kommentar
Hall001 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Eller bare gå for Nexus først som sist Har hittil ikke funnet noen bugs i N-betaen jeg bruker på min 5X Da var du heldig, lastet ned beta på fredag, opplevde mange problemer med varselmenyen og hurtiginnstillingene, problemer som bare lot seg løse med en omstart. Gikk tilbake til 6.0.1 på søndag... Lenke til kommentar
Cuyan Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Hahah! Shiiiet.. nye bakgrunnsbilder! Stopp pressen!! Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg bruker Android M-wallpaper på iPaden min, men ingen tror den kjører Marshmallow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå