Heihår Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Tok med oppgaveheftet hjem, men orker ikke å hente den nå Hvilken oppgave tok du på del b? B2, den med bak fasaden Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Tok med oppgaveheftet hjem, men orker ikke å hente den nå Vi fikk ikke lov til å ta med noe vi hadde fått utdelt under eksamensdagen hjem vi. Vi måtte levere inn oppgaveheftet og forberedelsematerialet. Lenke til kommentar
LFC Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Tok med oppgaveheftet hjem, men orker ikke å hente den nå Hvilken oppgave tok du på del b? B2, den med bak fasadenÅja, vurderte den men tok B4. Mye skjønnlitterært synes jeg Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Tok med oppgaveheftet hjem, men orker ikke å hente den nå Hvilken oppgave tok du på del b?B2, den med bak fasadenÅja, vurderte den men tok B4. Mye skjønnlitterært synes jeg Mye skjønnlitterært i dag og mye sakprosa i går. Rart at de la det opp sånn egentlig? Lenke til kommentar
LFC Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Tok med oppgaveheftet hjem, men orker ikke å hente den nå Hvilken oppgave tok du på del b?B2, den med bak fasadenÅja, vurderte den men tok B4. Mye skjønnlitterært synes jeg Mye skjønnlitterært i dag og mye sakprosa i går. Rart at de la det opp sånn egentlig? Ja det var faktisk rart. Burde jo fordelt Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Tok med oppgaveheftet hjem, men orker ikke å hente den nå Hvilken oppgave tok du på del b?B2, den med bak fasadenÅja, vurderte den men tok B4. Mye skjønnlitterært synes jegMye skjønnlitterært i dag og mye sakprosa i går. Rart at de la det opp sånn egentlig?Ja det var faktisk rart. Burde jo fordelt Hva foretrekker du helst av de to? Lenke til kommentar
Heihår Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Tok med oppgaveheftet hjem, men orker ikke å hente den nå Hvilken oppgave tok du på del b?B2, den med bak fasadenÅja, vurderte den men tok B4. Mye skjønnlitterært synes jegMye skjønnlitterært i dag og mye sakprosa i går. Rart at de la det opp sånn egentlig?Ja det var faktisk rart. Burde jo fordelt Hva foretrekker du helst av de to? LIkte egentlig skjønnlitteratur bedre, men var overrasket at jeg var med fornøyd med sakprosa oppgavenfra i går. Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Tok med oppgaveheftet hjem, men orker ikke å hente den nå Hvilken oppgave tok du på del b?B2, den med bak fasadenÅja, vurderte den men tok B4. Mye skjønnlitterært synes jegMye skjønnlitterært i dag og mye sakprosa i går. Rart at de la det opp sånn egentlig?Ja det var faktisk rart. Burde jo fordelt Hva foretrekker du helst av de to? LIkte egentlig skjønnlitteratur bedre, men var overrasket at jeg var med fornøyd med sakprosa oppgavenfra i går. Haha, føler det på nøyaktig samme måte! Lenke til kommentar
Idamor1 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Hei. Noen som forsto A2? Jeg fant ikke ut hvor det sto noe om brevet til sønnen...... Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Hei. Noen som forsto A2? Jeg fant ikke ut hvor det sto noe om brevet til sønnen...... Det var referert til brevet til sønnen i biografien til Henrik Ibsen. Lenke til kommentar
Heihår Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 På tide å feire! Nå er vi i hvert fall ferdige da 1 Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 På tide å feire! Nå er vi i hvert fall ferdige da Yes! Er så godt å være ferdig! Bare muntlig igjen å grue seg til nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4791523 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Vi fikk ikke lov til å ta med noe vi hadde fått utdelt under eksamensdagen hjem vi. Vi måtte levere inn oppgaveheftet og forberedelsematerialet. De tok fra meg den deilige løksuppen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4791523 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Endelig ferdig! Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Vi fikk ikke lov til å ta med noe vi hadde fått utdelt under eksamensdagen hjem vi. Vi måtte levere inn oppgaveheftet og forberedelsematerialet. De tok fra meg den deilige løksuppen også. How dare they! 1 Lenke til kommentar
Trønder❤️ Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Glemte å skrive kilder!! Trekker dette mye ned? Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Nja, trekker nok ikke så mye, vil jeg tro.. Hvordan har skolene lagt opp de 3 neste ukene, til muntlig? Hva skal dere imorgen f.eks? Mandag? Lenke til kommentar
LFC Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Nja, trekker nok ikke så mye, vil jeg tro.. Hvordan har skolene lagt opp de 3 neste ukene, til muntlig? Hva skal dere imorgen f.eks? Mandag? I morgen har vi fri. Neste uke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
LearningThug Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Hvilken skole går dere på? Lenke til kommentar
LearningThug Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Shit folkens takk for at alle sammen fulgte meg gjennom denne syke eksamens tiden. Lykke til videre i livet! Nå blirre fest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg