Jixil Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Ok! i forhold til de oppgavene vi har hatt i dag, vedder jeg på at det kommer en skjønnlitterær oppgave i morgen. Ellers.... Hva tror dere eller av oppgavene som kommer i morgen? Lenke til kommentar
lollos Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Var litt rart syns jeg, at man ikke fikk mulighet til å skrive skjønnlitterær tekst Lenke til kommentar
Henrik Ibsen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen? enigenigUenig! Lenke til kommentar
Heihår Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen?enigenigUenig! hva var dine argumenter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4791523 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 På B2, oppga dere kilden midt inni teksten eller til slutt? I oppgaveteksten sto det liksom ettellerannet med køn og stereotyper, oppgi kilden, også sto resten av oppgaven, så jeg skrev kilden midt inni teksten Men lurer på om den egentlig skulle stått til slutt... Du skulle egentlig ha oppgitt kilden etter oppgavene. Lenke til kommentar
Henrik Ibsen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen?enigenigUenig! hva var dine argumenter? Husker ikke alt da, men skrev noe med at det var alt for liten begrunnelse for terningkastet. Og ingen begrunnelse på hvorfor ikke et høyere eller lavere terningkast Lenke til kommentar
LearningThug Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Folkens!! I og med at vi hadde oppgaver om En folkefiende, Et dukkehjem og Gjenganger tror jeg Vildanden, Brand og Peer Gynt blir relevant i morgen! 1 Lenke til kommentar
LearningThug Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen?enigenigUenig! hva var dine argumenter?Husker ikke alt da, men skrev noe med at det var alt for liten begrunnelse for terningkastet. Og ingen begrunnelse på hvorfor ikke et høyere eller lavere terningkast Hun sa at hun ikke kunne høre noe pga replikkhastigheteb eller noko sånt, men ja jeg er enig at hun hadde litt tynn forklaring Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Glad for å være ferdig med én av to nå! Var det flere som valgte oppgave B4? Jeg håper virkelig på skjønnlitterært i morgen... Jeg satt helt til siste minutt av tiden, haha! Typisk meg. Ble i hvert fall ferdig. Det kunne sikkert vært mye bedre, men sånn vil det bli nesten uansett. Er faktisk fornøyd. Kunne gått verre. Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen? Jeg skrev at jeg var enig. Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Folkens!! I og med at vi hadde oppgaver om En folkefiende, Et dukkehjem og Gjenganger tror jeg Vildanden, Brand og Peer Gynt blir relevant i morgen! Smart tenkt! Lenke til kommentar
lollos Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Folkens!! I og med at vi hadde oppgaver om En folkefiende, Et dukkehjem og Gjenganger tror jeg Vildanden, Brand og Peer Gynt blir relevant i morgen! Smart tenkt! Man hadde jo mulighet til å trekke inn flere av de andre tekstene i dag også. Blant annet i oppgave B1 Lenke til kommentar
LearningThug Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Folkens!! I og med at vi hadde oppgaver om En folkefiende, Et dukkehjem og Gjenganger tror jeg Vildanden, Brand og Peer Gynt blir relevant i morgen! Smart tenkt! Man hadde jo mulighet til å trekke inn flere av de andre tekstene i dag også. Blant annet i oppgave B1 Jeg husker ikke helt B1, hvordan var den? Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Eg trur eg skal skrive på sidemålet resten av dagen i dag. Eg har heilt sikkert ein god del feil, så det er lovleg å rette på meg. Fleire som 'joiner' å skrive på sidemålet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4791523 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Eg trur eg skal skrive på sidemålet resten av dagen i dag. Eg har heilt sikkert ein god del feil, så det er lovleg å rette på meg. Fleire som 'joiner' å skrive på sidemålet? Eg vil bere ha løksuppe. Lenke til kommentar
LøkSuppe Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Eg trur eg skal skrive på sidemålet resten av dagen i dag. Eg har heilt sikkert ein god del feil, så det er lovleg å rette på meg. Fleire som 'joiner' å skrive på sidemålet? Eg vil bere ha løksuppe. Hahaha! Dauer. Lenke til kommentar
Heihår Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen?enigenigUenig!hva var dine argumenter? Husker ikke alt da, men skrev noe med at det var alt for liten begrunnelse for terningkastet. Og ingen begrunnelse på hvorfor ikke et høyere eller lavere terningkast Det var jo det med at "det replikkrake tempoet var iblant vanskelig å høre ut i salen" som trakk ned. Trenger ikke nødvendigvis å si "det var dette som trakk ned" osv Lenke til kommentar
Henrik Ibsen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Glad for å være ferdig med én av to nå! Var det flere som valgte oppgave B4? Jeg håper virkelig på skjønnlitterært i morgen... Jeg satt helt til siste minutt av tiden, haha! Typisk meg. Ble i hvert fall ferdig. Det kunne sikkert vært mye bedre, men sånn vil det bli nesten uansett. Er faktisk fornøyd. Kunne gått verre. Jeg og valgte B4 Ganske interresang oppgave imo... Jeg skrev essay, hva skrev du? Lenke til kommentar
Henrik Ibsen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Eg trur eg skal skrive på sidemålet resten av dagen i dag. Eg har heilt sikkert ein god del feil, så det er lovleg å rette på meg. Fleire som 'joiner' å skrive på sidemålet? Jeg joiner! Jeg skriver på mitt sidemål da (bokmål) Kan hjelpe å rette skrivefeil Lenke til kommentar
Henrik Ibsen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen?enigenigUenig!hva var dine argumenter?Husker ikke alt da, men skrev noe med at det var alt for liten begrunnelse for terningkastet. Og ingen begrunnelse på hvorfor ikke et høyere eller lavere terningkast Det var jo det med at "det replikkrake tempoet var iblant vanskelig å høre ut i salen" som trakk ned. Trenger ikke nødvendigvis å si "det var dette som trakk ned" osvJa men skal noen replikker (liksom hva skuspillerene gjør, ikke handlingen) som blir sagt litt for raskt være nok å til å trekke ned stykket til en femmer? Det var liksom den eneste grunnen? Alt i alt En ganske tynn begrunnelse for terningkastet synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg