hean Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Starter appen og sender en kamp mot chromecasten som fortsetter å vise kampen selv om appen avsluttes. Deretter starter jeg appen på nytt og viser en annen kamp på ipaden... Hvorfor er det slik at chromecasten ikke blir påvirket når appen avsluttes... spør egentlig av nysgjerrighet? Hvis jeg hadde flere TV-er med chromecast kunne jeg da sendt forskjellige ting på hver av dem med samme pad? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Chromecast tar streamen fra internett, ikke fra ipaden din. Jeg trodde ikke TV2 Sumo var støttet av chromecast forresten. Der tok jeg feil gitt. Endret 22. mai 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Chromecast tar streamen fra internett, ikke fra ipaden din. Jeg trodde ikke TV2 Sumo var støttet av chromecast forresten. Der tok jeg feil gitt. ChromeCast symbolet forsvinner ved full skjerm visning Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Chromecast tar streamen fra internett, ikke fra ipaden din. Jeg trodde ikke TV2 Sumo var støttet av chromecast forresten. Der tok jeg feil gitt. ChromeCast symbolet forsvinner ved full skjerm visning Har du fått Chromecast til å virke mot Sumo? Jeg har tenkt å kjøpe Sumo abonnement og Chromecast. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Chromecast tar streamen fra internett, ikke fra ipaden din. Jeg trodde ikke TV2 Sumo var støttet av chromecast forresten. Der tok jeg feil gitt. ChromeCast symbolet forsvinner ved full skjerm visning Har du fått Chromecast til å virke mot Sumo? Jeg har tenkt å kjøpe Sumo abonnement og Chromecast. Ja. Først laster du ned sumo appen til mobil eller nettbrett. Så åpner du en video/stream du vil se på mobil/nettbrett, trykker på skjermbildet og så får du opp cast symbolet oppe til høyre i videoen. Vet ikke om det funker bare fordi jeg har google cast som app på samme mobil også. Så får du opp valg "cast til chromecast" eller hva drt står. Du må være koblet til samme nettverk som chromecast med din mobil/nettbrett. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Linken til Tv2 sin blogg om Chromecast er ikke så positiv. Kommentarene fra leserne er ganske krasse. Kan det være fordi din mobil og nettbrett er "Android"? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Linken til Tv2 sin blogg om Chromecast er ikke så positiv. Kommentarene fra leserne er ganske krasse. Kan det være fordi din mobil og nettbrett er "Android"? Kanskje. De er android ihvertfall. Sumo er litt "buggy" å få koblet til chromecast veldig ofte må jeg innrømme. Noen ganger forsvinner cast symbolet, men hvis jeg avslutter og laster på nytt eller trikser litt så kommer det tilbake. Men når du først har fått koblet til, så funker det helt til du slår av chromecasten igjen, noe jeg gjør hver kveld og også hver gang jeg drar ut. Så litt tungvindt å starte opp hele tiden. Men det funker. Dette er den nye chromecasten forresten, vet ikke om det funker med den gamle. Endret 14. juli 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå