emin Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har et skjermkort med Tv-out og nå har jeg kjøpt meg kabel som fører over til tv'en, når jeg setter inn de to kablene i hver sin ende PC'en og Tv'en hva skal jeg gjøre da???? Er det bare å se på filmen, har gjort det men kommer ingen ting, Må jeg instalere noe, elr kjøre det i et spesielt programm? ?? Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 du bruker tv´en som skjerm. Dytt inn ledningen i skjermkortet og tv´en også start pcen. Kan jo også være smart å oppgradere driverne hvis det ikke fungerer helt som det skal Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 dette gjør du: (antar at du har windows) høyreklikk på skrivebord --> trykk egenskaper --> instillinger --> avansert --> "herfra er det forskjellig, men det står ofte tv-out, eller nView eventuell_ trykk start --> instillinger --> kontrolpanel --> skjerm --> avansert osv. NB! Mange skjermdrivere er buggy, ialefall i mine tilfeller. Filmer vises ikke på TV-en, men det gør resten av skjermbildet --> skaff da ny driver fra hjemmesiden til produsenten --> fjern ALT av den gamle driveren ved installasjon (finnes programmer for fjerning av ALT, vanlig avinstallering gjø ikke nytten) Håper det var dette du var ute etter da. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 dette gjør du: (antar at du har windows) høyreklikk på skrivebord --> trykk egenskaper --> instillinger --> avansert --> "herfra er det forskjellig, men det står ofte tv-out, eller nView eventuell_ trykk start --> instillinger --> kontrolpanel --> skjerm --> avansert osv. NB! Mange skjermdrivere er buggy, ialefall i mine tilfeller. Filmer vises ikke på TV-en, men det gør resten av skjermbildet --> skaff da ny driver fra hjemmesiden til produsenten --> fjern ALT av den gamle driveren ved installasjon (finnes programmer for fjerning av ALT, vanlig avinstallering gjø ikke nytten) Håper det var dette du var ute etter da. skjer sistnevnte så er det vel macrovision og det løses ved at du setter tvn som første tvutenhet og pcskjermen som 2. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 TV-en bør stå på når maskinen booter. Løser mange problemer, det. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) skjer sistnevnte så er det vel macrovision og det løses ved at du setter tvn som første tvutenhet og pcskjermen som 2. konge å få svar på mine problemer, har aldri giddet å spurt om det på dette forumet, så få svar jeg får når jeg sprø om noe seriøst.... (i forhold til cs-poster, ehh joda seriøst nok det også, men 0 svar på en trengene tråd og 20 svar på hvordan å se fps i cs, sier litt om min erfaring) edit: nei, jeg har ikke postet cs-post"en" jeg siktet til, jeg ville iallefall ha postet den på gamer.no og ikke her. Endret 23. november 2003 av genesis Lenke til kommentar
danandre Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Sjekk ut programmet TVTool Den fikser det meste for deg... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå