Ragnar Skj Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Rapport fra Tour og Norway Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 En flott reportasjeserie dette Ragnar. Her får en ett fint innblikk i hva det dreide seg om Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Flott serie Ragnar, og sikkert spennde at se på M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 En flott reportasjeserie dette Ragnar. Her får en ett fint innblikk i hva det dreide seg om Mvh. Rolf Takk for kommentar Rolf, dagsferskt stoff i alle fall. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Flott serie Ragnar, og sikkert spennde at se på M v h Leif Spennende å se på sykkelritt, de farer fort forbi der du står, men rytterne passerte Eggemoen 4 ganger i en rundløype til slutt så litt fikk en med seg. Stor stemning. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Flott billedserie fra Touren for store og små . Hyggelig å se bilder utenom de som blafrer på tv skjermen også . Flott fanget . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Flott billedserie fra Touren for store og små . Hyggelig å se bilder utenom de som blafrer på tv skjermen også . Flott fanget . Mvh Alec Å legge inn bilde® av hoved rittet var/er ikke aktuelt for meg. Derimot noe av det som skjer utenom, for eksempel det med tour for kids tenkte jeg kunne være passende. Takker for din gode kommentar Alec. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Så det blei mest "miniatyrsyklister på brikka den dagen? I Norge går folket franskmennene en høy gang når det gjelder å finne på ting når det går sykkelløp. Ingen grunn til å velge favoritt her for dette er jo en dokumentar serie. Men skulle jeg velge noen så ble det V2 med den vesle syklende "rødrussen". Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Så det blei mest "miniatyrsyklister på brikka den dagen? I Norge går folket franskmennene en høy gang når det gjelder å finne på ting når det går sykkelløp. Ingen grunn til å velge favoritt her for dette er jo en dokumentar serie. Men skulle jeg velge noen så ble det V2 med den vesle syklende "rødrussen". Roar Dette må nok som du sier ses på som en dokumentarserie framfor dette med å studere enkeltbilder i altfor stor grad, selv om jeg selvsagt også forsøker å legge noe i komposisjon og fortelling. Det er faktisk en like stor glede å oppleve entusiasmen til de små rødrussene som du kaller de som å følge med på de store gutta som dukket opp på arenaen litt senere. Skj Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Fint dokumentert og flotte glade farger i bildene! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Fint dokumentert og flotte glade farger i bildene! Takk for kommentaren Tove, enkle bilder i forhold til dine, men budskapet er da også annerledes. Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Fint knippe bilder som er interessante, samt fargerike og gode på alle måter! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Fint knippe bilder som er interessante, samt fargerike og gode på alle måter! Mvh Fredrik Hyggelig kommentar Fredrik. Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Fin og fortellende miljøserie, der v2 og v3 er mine favoritter Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Fin og fortellende miljøserie, der v2 og v3 er mine favoritter Mvh Oddmund Hyggelig kommentar Oddmund. Skj Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Fin rapport, Ragnar, i tekst og bilder. Liker spesielt V3. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Fin rapport, Ragnar, i tekst og bilder. Liker spesielt V3. Takker Trond for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg