Krøder Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Sjallabais folkens!Jeg har nå hatt pcn min i et halvt år(ca), og helt siden jeg fikk den(ferdigbygd) har jeg hatt en meget irriterende problem. Jeg får blåskjerm av å laste ned en fil. Fant en liten løsning som funket på litt mindre filer(under 2gb). I dag fikk jeg det igjen. Den feilmeldingen jeg får er Page_fault_in_nonpaged_area. Jeg har 2 mistanker som kan være problemet.1. Kan det være at jeg har Windows 10? Har hørt at Windows 10 har noe innebygde greier som gjør at pc'n ikke liker at man laster ned filer?2. Gåen ram-brikke? Har googlet en del og dette er det "hovedpunktet" jeg kommer frem til.Hvis noen av dere har hatt samme problemet, men verken punkt 1 eller 2 skal ha vært årsaken, gjerne fortell meg hva dere gjorde. Seriøse svar takk! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hadde samme problem for et par måneder siden, viste seg at det var driveren til nettverkskortet som var synderen. Fant det ut ganske fort da PC'en hadde vært dønn stabil helt siden jeg kjøpte den, men begynte å gi meg denne feilmeldingen rett etter jeg oppdaterte driveren. La inn den gamle versjonen igjen og problemet forsvant. Lenke til kommentar
Krøder Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Takk for svaret!. Men dette var et problem siden dag en da jeg fikk pc'n. Kontaktet leverandøren første gang det skjedde, men de var ikke til stor hjelp. Har egentlig vurdert lenge nå å sende den inn for reparasjon, men har ikke gjort det enda. Tenkte jeg skulle vente å se om noen kanskje hadde samme problemet og kanskje det var en enkel måte å få fikset det på. Det er liksom ikke et problem jeg har daglig, kun når jeg laster ned ting. Ellers er pc'n krute god. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Prøv en annen nettverksdriver uansett, nyere eller gamlere spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Test minne,og post dump filene. Først Memtest86+,9 tester alle må ha 0-feil 4-5 pass. Ikke feil C:\Windows\Minidump\.. pakk .dmp filer zip/rar del Ge.tt Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg hadde samme problem for en par månder siden. Det som viste seg å være problemet, var at jeg hadde 2 nettverksdrivere som drev å konkurerte med hverandre. Jeg anbefaler at du laster ned BlueScreenView (http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html) og sjekker de siste BSOD logene du har fått inn. Lenke til kommentar
Krøder Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Hei. Takk for alle svar.Thobjo, ja. Jeg er på Trådløst nett! Lenke til kommentar
Krøder Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Hei!Jeg har nå funne en løsning som ser ut til å funke. Det som virker å være problemet var da nedlastingsprogrammet.Jeg har alltid brukt B/U-torrent, men en venn anbefalte et annet program som heter Deluge.Noe som jeg må si meg fornøyd med. Så hvis noen av dere har samme problemet, prøv det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå