Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hvor ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Kult bilde med Minien som sniker nesa inn i bildet Nei det er vel oppå Dovrefjell tenker jeg. Min første tanke var Snøhetta, men tror vel egentlig ikke at det er den. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Kult bilde med Minien som sniker nesa inn i bildet Nei det er vel oppå Dovrefjell tenker jeg. Min første tanke var Snøhetta, men tror vel egentlig ikke at det er den. Hei Helene. Takk for hyggelig kommentar ! Det er mulig du har rett, jeg har rett og slett ikke peiling Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Kult bilde Rofl, de e ikke Andøy fjellen, lit lang nord M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Kult bilde Rofl, de e ikke Andøy fjellen, lit lang nord M v h Leif Rofl hehe sorry Rolf, før mye sol Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Nei så lokalkjent er jeg ikke at stedet gjenkjennes, selv om strekningen er tilbakelagt flere ganger. Må si du har sans for komposisjon og utsnitt allerede så tidlig som på 70-tallet ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Kult bilde Rofl, de e ikke Andøy fjellen, lit lang nord M v h Leif Rofl hehe sorry Rolf, før mye sol Mange takk for den hyggelige kommentaren Leif. Vær forsiktig så du ikke får solstikk Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Herlig retrobilde!! Man blir glad av dettte Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Nei så lokalkjent er jeg ikke at stedet gjenkjennes, selv om strekningen er tilbakelagt flere ganger. Må si du har sans for komposisjon og utsnitt allerede så tidlig som på 70-tallet ! Mvh Ragnar Mange takk for den fine tilbakemeldingen Ragnar ! Jeg var i vertfall heldig med skyer og lys den dagen Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Herlig retrobilde!! Man blir glad av dettte Mange takk Tove ! Veldig hyggelig at det gamle bildet falt i smak Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Så det var ikke din bil, men Morris? Litt ordkløveri der. Fint utsnitt, men geografi er ikke min sterke side. Liker fjellet som er furet værbitt med rynker etter et langt liv. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Så det var ikke din bil, men Morris? Litt ordkløveri der. Fint utsnitt, men geografi er ikke min sterke side. Liker fjellet som er furet værbitt med rynker etter et langt liv. Roar Det var min aller første bil, men da den var helt ny så var det Morris sin Takk for din hyggelige kommentar Roar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Kult bilde Rofl, de e ikke Andøy fjellen, lit lang nord M v h Leif Rofl hehe sorry Rolf, før mye sol Mange takk for den hyggelige kommentaren Leif. Vær forsiktig så du ikke får solstikk Mvh. Rolf Takk för hintet herr Kristensen Skal være forsiktig og skjule meg under parasollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg