tøffere1toget Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Off, fikk 10 000 i bot og 6 månder. Mister jobben og ødela bilen jeg betalte 35k for Et hendelig uhell uten personskade, synes det var veldig strengt. syns også det, men kjenner ikke att jeg gidder å avlegge nye forklaring og klage på straffen osv, er jeg heldig kunne jeg nok sluppet unna et par tusen kr billigere, men tror rett og slett ikke det er verdt all jobben og alt som hører til. Kan jo i værstefall ende opp med en formue i saksomkostninger Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Off, fikk 10 000 i bot og 6 månder. Mister jobben og ødela bilen jeg betalte 35k for Nøyaktig hva var det de dømte deg for? Uaktsom kjøring? Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Ikke slutt i jobben hvis du ikke har en annen å gå til. Det kommer du garantert til å angre på senere. Jobben sikrer deg inntekt, mening i tilværelsen og praksis på CV'n til neste gang du skal søke jobb. Det tar seg dårlig ut på jobbintervju senere å måtte forklare at du sluttet i jobben fordi du mistet førerkortet. Hvor langt er det til jobben din? Hvis mulig, kjøp deg en sykkel og finn raskeste sykkelvei. Hvis det er langt, kan du kjøpe elsykkel. 6 måneder virker lenge nå, men det kommer til å gå utrolig raskt :-) I desember kommer du til å være så glad for at du ikke sa opp jobben, og da kan du kjøre rundt alt du vil igjen. Endret 28. juni 2016 av Kalevala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå