AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Er du mann eller dame? Vært utro én gang eller flere? Var det verdt det? (tenker hvis du fortsatt er sammen med kjæresten din) Sikkert mange som synes dette er en håpløs tråd, men det hadde vært greit å høre på andre sine erfaringer. Om det f. eks var en ONS (bekjent eller ikke) og edru eller ikke.. osv. Anonymous poster hash: 758b7...eb8 Lenke til kommentar
Populært innlegg salamishit Skrevet 22. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2016 Mann, har aldri vært utro, kommer aldri til å være det heller. Det er lavmål 18 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Mann. Aldri vært utro. Men jeg har ligget med damer som har hatt type. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Mann. Aldri vært utro. Men jeg har hatt sex med en gift kvinne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Mann. En gang for noen år siden. Ja, det skjedde i fylla. Jeg ble tilgitt den gangen, og det tok lang tid før forholdet ble bra igjen. Var det vært det, neppe. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Ikke ETT kvinnfolk som svarer på denne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Dame. Ikke vært utro, men eksen min vil være uenig, for han mente at jeg ikke slo opp med ham, men at vi bare tok en pause (nei, det var ikke tvetydig, han var bare en pikk). 2 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Dame. Ikke vært utro, men eksen min vil være uenig, for han mente at jeg ikke slo opp med ham, men at vi bare tok en pause (nei, det var ikke tvetydig, han var bare en pikk). Jeg mener at "å ta en pause" fra hverandre er å ikke være sammen. Å forvente at den andre fortsatt er trofast gjennom "en pause" er å være naiv. Hva er en pause om det ikke antyder et opphold i forholdet? Og hva er et opphold om det ikke er et brudd? En pause er et brudd med en tentativ forlengelse av forholdet i fremtiden. Men det er ingen garanti for at forholdet fortsetter. Kall det et "brudd med opsjon om forlengelse". Man er fri til å gjøre hva man vil gjennom en pause. Endret 22. mai 2016 av Løgn 1 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Mann. Aldri vært utro. Men jeg har vært utro imot 3 ganger + annet fjås. Jeg tror det har gjort meg litt paranoid i senere tid, selv om jeg prøver å ikke være paranoid. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Dame. Ikke vært utro, men eksen min vil være uenig, for han mente at jeg ikke slo opp med ham, men at vi bare tok en pause (nei, det var ikke tvetydig, han var bare en pikk). Pause = midlertidig brudd. Ergo kan han eksen din bare ta seg en bolle. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Kvinne 28, har ikke vært utro . Tror ikke eksene har vært det heller, men lurer litt på et par av dem . Anonymous poster hash: b2501...682 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Pause = midlertidig brudd. Ergo kan han eksen din bare ta seg en bolle.Var ikke noe midlertidig med det, han bare mente at det var en pause fordi han ikke var enig i at vi slo opp, men uansett så er jeg enig, pause så kan man uansett gjøre som om man var singel. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Ja, hva annet er egentlig poenget med pause? For å svare på det som blir spurt om her; jeg er mann og har ikke vært utro. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Mann , aldri vært utro. Gift i omtrent 6 år snart , vært sammen siden 2002. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Mann, aldri vært utro. Helt uaktuelt. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Mann. Vært utro to ganger mot to forskjellige jenter som jeg har vært gift med. Skal ikke gifte meg igjen. Og ja det var verdt det, men jeg burde avsluttet forholdene mye før jeg var utro - for det er kjipt å være den som man er utro mot. Anonymous poster hash: abd0a...5a0 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Aldri vært utro. Hatt vært i 3 forhold, det lengste varte ca 4 år. Skal aldri være utro mot hun jeg er sammen med nå, som jeg tror er 'the one' Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Får bryte rekka med engler, jeg da Er mann og har vært utro. Flame on Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Får bryte rekka med engler, jeg da Er mann og har vært utro. Flame on Var det verdt det? Hvordan våger du? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå