Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Er du mann eller dame? 
Vært utro én gang eller flere? 
Var det verdt det? (tenker hvis du fortsatt er sammen med kjæresten din) 

Sikkert mange som synes dette er en håpløs tråd, men det hadde vært greit å høre på andre sine erfaringer. Om det f. eks var en ONS (bekjent eller ikke) og edru eller ikke.. osv. 

Anonymous poster hash: 758b7...eb8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234

Mann. En gang for noen år siden. Ja, det skjedde i fylla. Jeg ble tilgitt den gangen, og det tok lang tid før forholdet ble bra igjen. Var det vært det, neppe.

Lenke til kommentar

Dame. Ikke vært utro, men eksen min vil være uenig, for han mente at jeg ikke slo opp med ham, men at vi bare tok en pause (nei, det var ikke tvetydig, han var bare en pikk).

Jeg mener at "å ta en pause" fra hverandre er å ikke være sammen. Å forvente at den andre fortsatt er trofast gjennom "en pause" er å være naiv.

Hva er en pause om det ikke antyder et opphold i forholdet? Og hva er et opphold om det ikke er et brudd? En pause er et brudd med en tentativ forlengelse av forholdet i fremtiden. Men det er ingen garanti for at forholdet fortsetter. Kall det et "brudd med opsjon om forlengelse". Man er fri til å gjøre hva man vil gjennom en pause.

Endret av Løgn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dame. Ikke vært utro, men eksen min vil være uenig, for han mente at jeg ikke slo opp med ham, men at vi bare tok en pause (nei, det var ikke tvetydig, han var bare en pikk).

Pause = midlertidig brudd. Ergo kan han eksen din bare ta seg en bolle.

Lenke til kommentar

Pause = midlertidig brudd. Ergo kan han eksen din bare ta seg en bolle.

Var ikke noe midlertidig med det, han bare mente at det var en pause fordi han ikke var enig i at vi slo opp, men uansett så er jeg enig, pause så kan man uansett gjøre som om man var singel. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...