Hangmanibal Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hei, jeg lurer på om det er noen av dere som vet hvor man får tak i spillet Drømmefall Kapitler til ps4 eller pc? Ser at spillet kom ut i 2014-2015 men finner ingen steder å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 På steam. Søk på dreamfall. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Spillet er ikke helt ferdig enda, det er ute 4 av 5 "kapitler" og siste kapittel er ventet å være ferdig om ikke fryktelig lenge, men ingen offisiell lanseringstid er ute, men de kommer somregel ut med det bare en uke eller 2 før kapittelet lanseres. Du kan enten kjøpe det på steam http://store.steampowered.com/app/237850/ eller helt DRM fritt fra Good Old Games www.gog.com/game/dreamfall_chapters_season_pass . Det er for øyeblikket kun ute til PC da de ikke vil lansere det til PS4 før spillet er helt ferdig. Endret 22. mai 2016 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Hangmanibal Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Okei, tusen takk for svar Da venter jeg til det blir helt ferdig, så slipper jeg å vente på neste kapittel slik som det nye Hitman Endret 22. mai 2016 av Hangmanibal Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Det er vel over ett år siden forrige kapittel kom ut? Funcom er jo et eneste stort kaos de siste årene. Endret 22. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Det er vel over ett år siden forrige kapittel kom ut? Funcom er jo et eneste stort kaos de siste årene. Funcom har ingenting med Dreamfall chapters å gjøre, dette er Red Thread Games ledet av Ragnar Tørnquist som står bak. Kapittel 4 kom ut i desember 2015 så du er ganske langt unna der og. Endret 22. mai 2016 av Evil-Duck 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Da ble det nylig anonsert at den siste episoden kommer ut 17. Juni altså om 8 dager ! Dette tror jeg kommer til å bli fantastisk, men samtidig litt vemodig, dette har vært en serie jeg har fulgt fra starten av. Den lengste reisen fra 1999 tror jeg at en kan si var det første spillet som virkelig gjorde et inntrykk på meg i en alder på knappe 10 år, og står nok støtt som grunnpilaren for den lidenskapen jeg har for spill i dag. At denne serien nå omsider får en etterlengtet og forhåpentligvis verdig avslutning etter 17 år, selv etter funcom la serien dø er jeg utrolig glad for 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå