Gunfreak Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 De tre siste dagene har jeg måttet stappe ut og inn igjen tastaturet ellers registrer ikke pcen det. Er dette et tastatur problem? Hovedkort problem, eller den teite dingsen(som gjør USB om til old school tastatur/mus plugg in problem? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Står usb tilkoblingen i front eller bak der du satte inn tastaturet? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Høres ut som du bruket en USB til PS/2 adapter? Hvorfor plugger du ikke bare tastaturet direkte i en USB (2.0) inngang ? Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Selv om PS/2 er raskere enn vanlig USB, så vil jeg anbefale deg å plugge tastaturet ditt inn i en USB plugg i pcen. Det kan (Som Kyrre S. sier) høres ut som at du har brukket en USB til PS/2 Adapter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Egentlig litt rart at det funker ved å ta den ut og inn, da PS2 ikke er Plug and Play slik som USB. Det vil si at om man plugger inn en mus/et tastatur med PS2 etter at maskinen er påslått vil det ikke virke før man restarter maskinen. Men ja, forsøk å bytte adapter eller kjør rett på USB. Du kan også sjekke i BIOS/UEFI om "Legacy USB" (eller noe liknende) er aktivert, hvis ikke aktiver det. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Jeg har tastaturet direkte koblet bak i pc og det skjer med meg noen ganger og, må ta ut og inn for og fikse det Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 De tre siste dagene har jeg måttet stappe ut og inn igjen tastaturet ellers registrer ikke pcen det. Er dette et tastatur problem? Hovedkort problem, eller den teite dingsen(som gjør USB om til old school tastatur/mus plugg in problem? er det foresten Steelseries m800 ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 Nei er en QPAD. Jeg fant problemet. Det jeg hadde var P2 til USB, Og noen av kontekterne på P2 pluggen på ledningen var bøyed, etter noen desperate forsøk fikk jeg retta de opp og den funker for nå. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Som mange andre har påpekt: hvorfor ikke bare plugge USB rett i USB? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Qpad er PS2 tastatur, og TS har sikkert ikke PS2 port på HK .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå