Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at bakgrunnen er utvisket så vi ser bare lyst og mørkt ville jeg retta den mørke kanten som trekker oppmerksomhet i V1

Ingen feil å finne på modellen, men prøv en annen kjole hvis det byr seg flere sjanser for det mønsteret trekker mye oppmerksomhet vekk fra selve modellen og da spesielt i V2.

I V3 ville jeg brukt litt mindre luft til høyre.

Men da er det nok Smaken og Baken som blander seg inn.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Jeg synes ikke at det ble så gyngende grunn i grunnen .

Jeg ser det er meninger om kjolevalget , kanskje jeg ikke synes den tar bort så mye oppmerksomhet .

Den må jo tross alt dele oppmerksomheten med den unge damen som er modell her .

Eller kanskje fordi jeg generelt er mer interessert i damer enn i kjoledesign .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

I og med at bakgrunnen er utvisket så vi ser bare lyst og mørkt ville jeg retta den mørke kanten som trekker oppmerksomhet i V1

Ingen feil å finne på modellen, men prøv en annen kjole hvis det byr seg flere sjanser for det mønsteret trekker mye oppmerksomhet vekk fra selve modellen og da spesielt i V2.

I V3 ville jeg brukt litt mindre luft til høyre.

Men da er det nok Smaken og Baken som blander seg inn.

Roar

Hei Roar!

Jeg så den skeve mørke kanten jeg også,men jeg får ikke til å rette den uten å bikke på hele bildet. Jeg prøvde ikke, så jeg vet ikke hvordan det ville blitt.

Kjolevalget var ikke mitt, der har jeg nok ingenting jeg skulle sagt.. Ho kom bare dumpende ned i sofaen uten forvarsel, og jeg hadde tilfeldigvis kameraet liggende forran meg.

Jeg syntes kjolen passet inn i den litt retro stilen jeg da. :)

Lenke til kommentar

En meget flott serie av den unge vakre damen. Liker nok best 1 og 2 i kledelig sepia. Roar er nok inne på noe med at kjolen har ett urolig mønster som lett kan trekke mye oppmerksomhet.

Mvh. Rolf

Takk skal du ha Roar! :)

Jo da kjolen tok oppmerksomhet, men det er vel ikke nødvendigvis en dårlig ting? ;)

Lenke til kommentar

Spennende forsøk på portrettbilder. Er jo ingen ekspert så langt der i fra, men synes sv/hv-bildene peker seg ut som de beste, men da passer ikke din tittel helt.

Regner med vi får se flere "dristige" forsøk fra din side.

Mvh Ragnar

Takk skal du ha Ragnar :)

V3 er min favoritt blant disse bildene. Tittelen passet ikke på disse to siste bildene, men skitt au! Det fikk stå sin prøve..

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke at det ble så gyngende grunn i grunnen .

Jeg ser det er meninger om kjolevalget , kanskje jeg ikke synes den tar bort så mye oppmerksomhet .

Den må jo tross alt dele oppmerksomheten med den unge damen som er modell her .

Eller kanskje fordi jeg generelt er mer interessert i damer enn i kjoledesign .

Mvh

Alec

Hei Alec!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Jeg hadde jo ikke noe med kjolevalget å gjøre, hun dukket opp i sofaen på denne måten. :)

Jeg likte at den tilførte litt ekstra til den retro looken i bildet jeg. :)

Jeg håper jeg får sjansen til mer portrettfoto snart, det var litt gøy....det også.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...