Flexxy Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Hei, Sliter litt med treig pc etter noen timers bruk, sjekket task manager, der er alltid memory på over 90%. Lest litt om memory leak, men hva er beste måte å finne årsaken på? Takker på forhånd for all hjelp Endret 21. mai 2016 av Flexxy Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Mye minne har du? Kan være feil i task manager også. Lenke til kommentar
Flexxy Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Mye minne har du? Kan være feil i task manager også. Har 8 gb. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Har minst like mange prosesser kjørende på min maskin med 16GB og her ligger jeg på 19%. Vil tro at det er feil i visningen. Du kan jo alltids lese deg igjennom biosoppdateringer og se om noe slikt blir nevnt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Med 6.4 GB minne i non paged pol vil jeg si du har et program/driver/sw med minnelekasje ja. Lenke til kommentar
Flexxy Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Har minst like mange prosesser kjørende på min maskin med 16GB og her ligger jeg på 19%. Vil tro at det er feil i visningen. Du kan jo alltids lese deg igjennom biosoppdateringer og se om noe slikt blir nevnt. Ser den. Hva som fikk meg til å sjekke task manager i første omgang var at alt begynte å bli ekstremt treigt og at lyden fra musikk etc. begynte å hakke fryktelig. Måtte rett og slett slå av pcen og restarte. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Prøvd å fjerne utorrent? Du har en del programmer som kan forårsake dette, begynn med å fjerne et og et program av de som kjører og se om det bedrer seg. Jeg antar du også har testet minnet for feil med memtest86? Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Du må få task manager til å vise prosesser fra alle brukere. Litt usikker på hvordan det gjøres i Win10, kanskje det er under Details-fanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå