Obel Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hei. Er mottaker av arbeidssavklaringsspenger. Jeg mottok siste utbetaling 13.mai 2016. Så skulle jeg inn og sende 2. meldekort, men det jeg syntes var litt rart er at jeg ikke kan sende det 2. meldekortet før 28 mai? Så jeg mistenker litt at jeg ikke har rukket og sendt meldekort? Noen andre som er mottaker av AAP og som har svar på dette? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Man kunne sende inn meldekortene for Mai ekstra tidlig for å kunne få utbetalingene man egentlig skulle ha 16 mai før pinse... Lenke til kommentar
Obel Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Man kunne sende inn meldekortene for Mai ekstra tidlig for å kunne få utbetalingene man egentlig skulle ha 16 mai før pinse... Men har det vært noen meldekort for innsending etter 16 mai? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Man kunne sende inn meldekortene for Mai ekstra tidlig for å kunne få utbetalingene man egentlig skulle ha 16 mai før pinse... Men har det vært noen meldekort for innsending etter 16 mai? Nei, det har det ikke, neste man kan levere er 28 mai som du sier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå