Antria Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 jeg har pic related og Corsair AX860 CPUen er overklokket til en 4,2GHz og begge kortene er Hybrid variant. Jeg har en fet Noctua NH-D15 kjøler som funket fett og får problemer på kortene. GPU #1 ligger bestandig på 2D mode og rundt 912MHz. Jeg har prøvd å bytte om på kortene og bytte driver, akuratt det samme. GPU#1 går ikke på "VRel Modus" som jeg liker å kalle det. og holder seg nesten hele tiden på en ganske lav klokke hastighet. er det pga lite strøm? Lenke til kommentar
Antria Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Har du aktivert SLI? lol, ja. Speccy screenshot er tatt mens jeg driver å tester. GPU-Z bildet viser at SLI er på. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 860W burde holde. Om man kan argumentere for at 2011-3 og 980 TI SLI kan trekke en del effekt, og at man med fordel kan ha en kraftigere enhet, er en annen sak. Hva bencher du med? Har du sammenlignet f.eks 3D Mark scores mot tilsvarende system? Hva er kortene klokket til? Jeg har en fet Noctua NH-D15 kjøler som funket fett og får problemer på kortene. Hva mener du egentlig med denne setningen? Lenke til kommentar
Antria Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 "Jeg har en fet Noctua NH-D15 kjøler som funket fett og får problemer på kortene." Hva mener du egentlig med denne setningen? Hø hø. Dårlig ordlagt. Men jeg skulle bare si hvilken CPU kjøler jeg har, og at jeg får problem på kortene som jeg skriver mer om i neste setning. 860W burde holde. Om man kan argumentere for at 2011-3 og 980 TI SLI kan trekke en del effekt, og at man med fordel kan ha en kraftigere enhet, er en annen sak. Hva bencher du med? Har du sammenlignet f.eks 3D Mark scores mot tilsvarende system? Hva er kortene klokket til? Kortene er prøvd med og uten å overklokke. Jeg har nå koplet utav det nederste kortet (GPU #2), og jeg får de samme problemene. Kortet sitter stadig på 912MHz og den står hele tiden til UTIL på PerfCap Reason i GPU-Z. Når de er i SLI så booster GPU #2 opp til 1430-1450MHz lett og kjapt. Og den holder seg stabilt der oppe. Ellers tror jeg at base klokken er på rundt ~1139MHz Jeg har bare prøvd spill, ikke sammenlignet med noen andre systemer. Men dette er jo ikke normal oppførsel uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå