Grubleruble124 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Av en eller annen merkelig grunn skjedde dette helt uventet. Jeg var inne i ASUS GPU Tweak og bare satte den i silent mode så ble skjermen svart og "no video input" dukket opp. Problemet er på den nye monitoren min med DP kabel. Den gamle monitoren fungerer. Den gamle bruker jeg HDMI kabel. Skjermkort GTX 970. Monitor er 27-led-g-sync-272g5dyeb00 LØSNING: Viste seg at oppdateringsfrekvensen hadde endret seg til 60hz og jeg måtte endre den til 144hz på skrivebordet (jeg er noob; er dette logisk?). Fisket frem nvidia settings vinduet fra den andre skjermen min. Endret 23. mai 2016 av Frodo124 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Hold deg til MSI Afterburner. Beste programvaren for GPU klokking og justering. 970 er også såpass kjølig at det kan kjøres uten vifter idle uten at dette utgjør noe fare. Vil derfor anbefale deg å sette opp custom profil. Endret 21. mai 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Takk for tips. Men fortsatt "no video input". Noen som kan vite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå