Fiola Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har chello-ab og kommer inn på alt utenom sol.no. Når jeg kobler opp med ISDN kommer jeg derimot rett inn på sol.no. Har noen merket samme problem ? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 sol.no funker ikke her heller. Og jeg har også chello abbonement. Men er du sikker på at det ikke er temporary internet-filer som er grunnen til at det funker med ISDN'en din? Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Slettet midlertidige internettfiler for å være helt sikker og oppdaterte siden flere ganger, så ja det funker med ISDN og ikke med chello. Jeg har sent en mail til support-senteret til chello om det. Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Har fått svar fra Chello at de har fått melding fra flere om dette - og at de driver å sjekker det ut. Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hadde samme problem. Legg inn chello sin proxy server (nettleseren) og telenor sin dns server (egenskaper for tcp/ip) så funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå