AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hei. Jeg har lenge hatt dårlig syn, men startet ikke å bruke linser før 3 måneder siden. Da følte jeg at det noen ganger var ork å ta på, andre ganger tok jeg ikke på. Men mitt hovedproblem var at jeg ikke kunne gjenkjenne eller se ansikter fra lengre avstand. Jeg har -1 og -0,5, men samtidig skjevehorninner. Nå plutselig har synet mitt faktisk blitt bedre, jeg ser bedre?? Jeg kan se ansikter fra lengre avstand. Det eneste jeg har gjort er at jeg har trent hver eneste dag de siste 3 ukene. Hard trening, kondisjon, løping, men samtidig har jeg også spist mye dritt i takt, kan dette ha noe med synsendring å gjøre? Anonymous poster hash: 15efa...d9b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 19 år, nomalvektig, gjennomsnittlig, gutt Anonymous poster hash: 15efa...d9b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 19 år, nomalvektig, gjennomsnittlig, gutt Anonymous poster hash: 15efa...d9b Lenke til kommentar
lesles Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Er du sikkert på at du har tatt ut linsene? Haha, men bedre lys hjelper faktisk veldig mye på å se bedre noe som har vært tilfellet i de siste ukene. En annen ting kan være om du kom sent i puberteten. Har en bror brukte briller i barndommen, men fikk bedre syn etter puberteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå