Gå til innhold

Hvorfor stemmer ikke flere på FrP?

Gjest Bruker-406935

Anbefalte innlegg

Isdonninga får passet velfortjent påskrevet, oppfordringen er å tenke litt før man snakker og klare å se at ord kan ha konsekvenser., Ting som å forherlige sønner av Odin og stemple Norge som ett "godhetstyrrani", forteller vanlige folk at vi her har en hatefull kjerring med en stygg agenda. Dette er pinlig og uverdig, valget kan ikke komme fort nok.

Det er nok nå, Sylvi Listhaug.

Skjønner ikke hva du klager over. Ifølge deg selv er dagens samfunn det beste vi kan få til, og Sylvi er en del av dette.

Takk for info, alltid greit at andre forteller deg hva du egentlig mener....

At du nå etter nær sagt uendelige poster med partipolitisk krangling enda ikke klarer å skille mellom de andre politiske retningene vi har her kontra denne liberalismen din, imponerer ikke veldig ;)

Jeg tar selvfølgelig utgangspunkt i hva du har skrevet tidligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å lure på om det var litt slik det startet på 30-tallet i Tyskland. Du er ikke tysk hvis du har kalott, ikke spiser svin og skalldyr...

Folket følte seg overkjørt og solgt etter første verdenskrig der de ble dømt av omverdenen til å betale store summer i oppreisning. Derfra startet det med å ta de fæle kapitalistene og den etablerte politiske eliten som levde på folket. Jødene var gjerne suksessfulle(eller rettere sagt, endel suksessfulle personer var jøder) og slik rullet det videre. Man fikk med seg de konservative(som fryktet sosialismen) ved å også fokusere på "tysk" kultur.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Isdonninga får passet velfortjent påskrevet, oppfordringen er å tenke litt før man snakker og klare å se at ord kan ha konsekvenser., Ting som å forherlige sønner av Odin og stemple Norge som ett "godhetstyrrani", forteller vanlige folk at vi her har en hatefull kjerring med en stygg agenda. Dette er pinlig og uverdig, valget kan ikke komme fort nok.

Skjønner ikke hva du klager over. Ifølge deg selv er dagens samfunn det beste vi kan få til, og Sylvi er en del av dette.

At du nå etter nær sagt uendelige poster med partipolitisk krangling enda ikke klarer å skille mellom de andre politiske retningene vi har her kontra denne liberalismen din, imponerer ikke veldig ;)

Det er nok utgangspunktet ditt som er problemet her, ikke hva jeg har skrevet tidligere :)

Ble du litt småfurt her nå fordi du og Sylvi deler mange av de samme hjertesaker kanskje, slik som skattelette og forenklede løsninger?

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Det er nok utgangspunktet ditt som er problemet her, ikke hva jeg har skrevet tidligere :)

Ble du litt småfurt her nå fordi du og Sylvi deler mange av de samme hjertesaker kanskje, slik som skattelette og forenklede løsninger?

La meg illustrere hvor vi befinner oss på det politiske kartet:

Meg--------------------------------------------------------------------------------Du--Listhaug

• Liker 1
Lenke til kommentar

La meg illustrere hvor vi befinner oss på det politiske kartet:

Meg--------------------------------------------------------------------------------Du--Listhaug

Jeg ser at du har forskynt deg grådig av de stiplede streker, som liberalister flest på fest ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Oslo Frp vedtok enstemmig, etter forslag fra Oslo FpU, at Norge må utføre en offentlig gransking av alle radikale og ekstreme trossamfunn.

Hyggelig å høre at FpU ønsker en gransking av FrP, ikke så ofte at politiske partier er tilhengere av å gå seg selv i sømmene.

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det mulig, Unckle Tom inn som ny leder i Oslo FRP, vår alles kjære fremmedfientlige pakistaner ifra ytterste høyre...[...]

Hva er problemet her? Bortsett fra at han neppe deler dine politiske syn, men de som deler ditt syn er vel gjerne ikke i FrP? Mener du fyren burde følge noen spesielle politiske retninger som følge av sin hudfarge eller noe? Huske sin Æresgjeld til kongen? 

Endret av M98kF1
Lenke til kommentar

Er det mulig, Unckle Tom inn som ny leder i Oslo FRP, vår alles kjære fremmedfientlige pakistaner ifra ytterste høyre...[...]

Hva er problemet her? Bortsett fra at han neppe deler dine politiske syn, men de som deler ditt syn er vel gjerne ikke i FrP? Mener du fyren burde følge noen spesielle politiske retninger som følge av sin hudfarge eller noe? Huske sin Æresgjeld til kongen? 

Det er vel ikke noe problem, mer komisk hvordan FRP desperat dytter i front den de har med utenlandsk opphav viden kjent for manglende selvinnsikt og som bokstavelig talt lever av selvfornektelse. Man kunne nok ha rasket fram noe bedre enn dette her tenker jeg, selv i Oslo FRP.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Til å være et ytterparti kan ikke Frp klage.

Se på ytterpattiene på motsatt side og deres stemmetall.

Kanhende er det fordi høyrepopulistiske partier med enkle løsninger på alle kompliserte spørsmål

passer inn i verdensbildet til enkle personer uten analytisk evne og vilje.

Det merkelige med høyrepopulistiske partier et at de tiltrekker seg de velgerskiktene

som har mest å tape økonomisk på at disse partiene står på storkapitalens side.

Men det er nå engang slik at verden vil bedras - jfr trumpismen.

Endret av doro8
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...