Gabri3L Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Jupp, 4999Kr. Bortsett fra hvor lang tid det tok skal jeg ikke klage. Men med mitt X79 hovedkort som ikke støtter NVMe, så blir det jo ikke egentlig noen særlig oppgraderingen med P3700. Så jeg synes vel egentlig ikke jeg har fått mer enn hva jeg har krav på. Må sies at mitt forslag til løsning var at Dustin kunne skaffe meg P3700. Om de hadde giddet å bestille ett, så burde de jo sluppet billigere unna enn å betale meg erstatning så jeg kan handle det fra en konkurrent i stedet. Men men, blir uansett ikke noe ny handel med Dustin fra meg. Måtte eventuelt være om de var de eneste som hadde et kabinett jeg skulle hatt eller noe slikt. Skal litt til for at kabinetter ryker vel? Jeg hadde P3700 på x79, så det er sagt Det funker med nvme. Får man fullt utbytte av NVMe altså, eller bare fungerer den som en vanlig SSD? Endret 29. juli 2016 av Gabri3L Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Jupp, 4999Kr. Bortsett fra hvor lang tid det tok skal jeg ikke klage. Men med mitt X79 hovedkort som ikke støtter NVMe, så blir det jo ikke egentlig noen særlig oppgraderingen med P3700. Så jeg synes vel egentlig ikke jeg har fått mer enn hva jeg har krav på. Må sies at mitt forslag til løsning var at Dustin kunne skaffe meg P3700. Om de hadde giddet å bestille ett, så burde de jo sluppet billigere unna enn å betale meg erstatning så jeg kan handle det fra en konkurrent i stedet. Men men, blir uansett ikke noe ny handel med Dustin fra meg. Måtte eventuelt være om de var de eneste som hadde et kabinett jeg skulle hatt eller noe slikt. Skal litt til for at kabinetter ryker vel? Jeg hadde P3700 på x79, så det er sagt Det funker med nvme. Får man fullt utbytte av NVMe altså, eller bare fungerer den som en vanlig SSD? Fulllt utbytte av nvme Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2016 Jammen da skal jeg jo ikke klage. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 NVMe støtte for hovudkort er vell ein bios ting? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 NVMe støtte for hovudkort er vell ein bios ting? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå