H?rselsvern Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Noen som har tips til en god kostholdsapp? gjerne en hvor man kan plotte inn egne verdier for prottis, karbs og fett Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Eg har ikkje testa den sjølv, men sett fleire som anbefalar appen Lifesum som finnes på både App Store og Google Play. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 takk for tips, skal se om jeg får lastet den ned Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Bruker Lifesum og er fornøyd med den. Men ser at det er ting som kunne vært bedre. Den er ikke dårlig, men heller ikke fantastisk. Men den dekker det behovet du beskriver. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 lifesum passet ikke meg, trenger en app, hvor jeg bare legger inn alt av næringsinnhold og ikke må søke opp spesifikke varer. Men uansett takk for forslag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 lifesum passet ikke meg, trenger en app, hvor jeg bare legger inn alt av næringsinnhold og ikke må søke opp spesifikke varer. Men uansett takk for forslag Det kan du i Lifesum. Du må bare opprette dine egne varer og legge inn alt der. Litt knotete i appen, men veldig greit via nettsidene. App og nettsider synkroniseres om noen skulle tvile på det. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 ahh ok. visste ikke at du kunne bruke den på nettet også kanskje jeg gir den et nytt forsøk da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 "Alle" sånne apper kan brukes på netter også :-) Veldig mange av dem snakker med andre apper også. Sånn at du kan koble badevekta, pulsmålerern, odometeret og alle slags helsemåleduppeditter inn i hverandre. Full kontroll! Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 gjelder dette også gratis versjonen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 gjelder dette også gratis versjonen? Ah... Godt poeng. Tror ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå