Mikkis2k Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Musematta er jo nypris i butikk?.. Kabinettet selges kun på komplett.no i følge prisguide som jeg ser.. og der koster det 1249kr ikke 1000kr? Ser proshop har det til 1049.. men proshop? nei takk. Saken er om du synes brukt musematte til 250+ er verdt det? Er du avhengig å kjøpe akkurat det den personen skal selge? Om han ikke traff spikeren på hodet finnes det jo andre alternativer. Du får jo nytt kabinett til 6-700 kr. Du kan jo også kjøpe ny komplett maskin, utenom skjermkortet som du kjøper brukt. Så kjøper du mus, musmatte, tastatur og skjerm(er) brukt. Da sparer du 1500 kr på skjermkortet og det andre tilbehøret får en ganske rimelig om en handler det brukt. Ville ikke kjøpt den strømforsyningen i listen men tok den med i og med at det er den han selger. La også med ett 970 kort som jeg mener at ett 980 kort ikke er verdt å betale mer for brukt. Takker for all hjelp, men jeg ville helst hatt 980+ og jeg har ingenting akkurat nå, så visst e får lang musematte, mus/tastatur og 2 skjermer er jo bare et stort +! om e får den ned til 10 eller 11! Han har ikke svart meg enda Endret 21. mai 2016 av Mikkis2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå