Roar Kneppen Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Aker brygge i speilet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Artig bilde, det her. Bare speilglassrutene hadde vel også blitt et bra alternativ. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Her har du overrasket meg.Litt rottete men kjempe bra. :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Lurte på om det hadde vært jordskjelv her - men så er det speilet som lyver artig motiv! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Har forsøkt meg på en speilbilder men ikke fått noe som skiller seg ut fra mengden. Her har du benyttet muligheten og lykkes godt. "Puslebit"-speilbilde gjør bildet og fasaden interessant. Ikke lett å få rene kutt, men ikke ta det på noe her. Skal det være et superpirk, så må det være den lille "tappen" som stikker opp i bildet på nedre ramme mot høyre hjørne. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Har forsøkt meg på en speilbilder men ikke fått noe som skiller seg ut fra mengden. Her har du benyttet muligheten og lykkes godt. "Puslebit"-speilbilde gjør bildet og fasaden interessant. Ikke lett å få rene kutt, men ikke ta det på noe her. Skal det være et superpirk, så må det være den lille "tappen" som stikker opp i bildet på nedre ramme mot høyre hjørne. Mvh Ragnar Du har rett i pirket ditt, Ragnar. Ingenting ble sjekket nå - bare elle melle og ut med det. Noe kutt kommer nok ikke på tale her for da vil de bli noe tilsvarende på motsatt side. Slett ikke sikker på om jeg ville gå løs på det med kloner idag heller. Redd resultatet ville bli værre enn det jeg skal rette opp. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Stilig og flott speiling, tenker i samme bane som eriknor at bare speilglassrutene hadde vært et flott alternativ. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Ingen "vanlig" Kneppen bilde denne gangen. Litt enig med Erik i kritikken. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Annerledes bilde fra deg. Speilinger er for det meste spennende. Du har fanget et velkjent motiv, men det blir ikke så åpenbart hvor dette er i denne tapningen. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Spennende bilde, med alle varianter av omgivelsene reflekterte i den flotte i seg selv speilbuen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg