Gå til innhold

Aker brygge i speilet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forsøkt meg på en speilbilder men ikke fått noe som skiller seg ut fra mengden. Her har du benyttet muligheten og lykkes godt. "Puslebit"-speilbilde gjør bildet og fasaden interessant. Ikke lett å få rene kutt, men ikke ta det på noe her. Skal det være et superpirk, så må det være den lille "tappen" som stikker opp i bildet på nedre ramme mot høyre hjørne.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Har forsøkt meg på en speilbilder men ikke fått noe som skiller seg ut fra mengden. Her har du benyttet muligheten og lykkes godt. "Puslebit"-speilbilde gjør bildet og fasaden interessant. Ikke lett å få rene kutt, men ikke ta det på noe her. Skal det være et superpirk, så må det være den lille "tappen" som stikker opp i bildet på nedre ramme mot høyre hjørne.

Mvh Ragnar

Du har rett i pirket ditt, Ragnar. Ingenting ble sjekket nå - bare elle melle og ut med det.

Noe kutt kommer nok ikke på tale her for da vil de bli noe tilsvarende på motsatt side. Slett ikke sikker på om jeg ville gå løs på det med kloner idag heller. Redd resultatet ville bli værre enn det jeg skal rette opp.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...