KBundy Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg har Steam med spill installert. Er det da mulig å opprette en ny konto og kjøpe spill til den nye kontoen? Da har jeg 1 steam installasjon med 2 kontoer med spill på begge. Er det mulig? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Det er fullt mulig, jeg tyvlåner venners konto hele tiden for å spille spesifike spill jeg ikke kjøper selv. Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Det er fullt mulig, jeg tyvlåner venners konto hele tiden for å spille spesifike spill jeg ikke kjøper selv. Nice Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg har Steam med spill installert. Er det da mulig å opprette en ny konto og kjøpe spill til den nye kontoen? Da har jeg 1 steam installasjon med 2 kontoer med spill på begge. Er det mulig? Du kan bare bruke en konto av gangen på samme maskin. Men du kan opprette "Family sharing" på en konto, og få tilgang til spillene i den kontoen selv om du er logget på med den andre kontoen. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg har Steam med spill installert. Er det da mulig å opprette en ny konto og kjøpe spill til den nye kontoen? Da har jeg 1 steam installasjon med 2 kontoer med spill på begge. Er det mulig? Du kan bare bruke en konto av gangen på samme maskin. Men du kan opprette "Family sharing" på en konto, og få tilgang til spillene i den kontoen selv om du er logget på med den andre kontoen. Det stemmer ikke, en kan bruke flere kontoer på samme maskin uten family sharing, bruker også flere kontoer til 'smurfing' i CSGO null problem. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg mente "bruke" som i å være innlogget. Jeg er ikke kjent med at det er mulig å være innlogget på flere kontoer på likt på den samme maskinen. Om jeg prøver å starte steamklienten når jeg er innlogget med en konto får jeg bare beskjed om at steam allerede kjører. Jeg vil tro Family sharing er en smidigere måte å få tilgang til alle spillene enn å dille med VM'er? By the by; hva er 'smurfing'? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg mente "bruke" som i å være innlogget. Jeg er ikke kjent med at det er mulig å være innlogget på flere kontoer på likt på den samme maskinen. Om jeg prøver å starte steamklienten når jeg er innlogget med en konto får jeg bare beskjed om at steam allerede kjører. Jeg vil tro Family sharing er en smidigere måte å få tilgang til alle spillene enn å dille med VM'er? By the by; hva er 'smurfing'? Aha, ja da så smurfing er hvis du har flere kontoer, hvis du for eksempel er maks rank og lager en ny for å spille i lavere rank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå