Gjest medlem-329093 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Jeg lurer på hvorfor min gamle mobiltelefon (galaxy nexus) med chess kontantabonnement listes opp som "no carrier" (ingen operatør) på Google Play? Jeg brukte den nettop, og da fikk jeg "Telia N" eller "N Telia" opp på skjermen som operatør, og det er vel Telia sitt nett chess bruker? Jeg vil ihvertfall bruke den gamle mobilen som overvåkningskamera med appen MSX Icam. Noen som har prøvd den? Må jeg strengt tatt ha SIM-kort i mobilen for å bruke appen? Hvordan setter jeg mobilen slik at den står oppreist forresten? Finnes det dockingstasjon til galaxy nexus 2011 modell? Redigert: Det er noe som heter "Pogo dock" til denne mobilen, men jeg klarer ikke å finne den på lager i Norge noe sted. Er det noen med bedre google-fu skills enn meg som kan hjelpe meg? Redigert igjen: Jeg fant en dokkingstasjon på Multicom som jeg bestilte til tross for at den ikke var på lager. Satser på den fortsatt finnes og kommer på lager om ikke lenge. Og nå står det ihvertfall "Chess" som operatør på startskjermen. Endret 21. mai 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå