Gå til innhold

Sosialt eksperiment

iMarius

Kledd deg naken i en stor kinosal under et sosialt eksperiment?  

12 stemmer

1. 1. Ville du gjort det?

• Nei, aldri i livet!
      8
    • Hadde blitt frista, men nei
      2
    • Ja, hvis jeg hadde merka at mange hadde begynt å kle av seg
      1
    • Ja, selvfølgelig. Yolo.
      0
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Hva hadde du gjort om du hadde blitt utsatt for følgende eksperiment i en stor kinosal:

Før filmen hadde det kommet inn to personer. Disse personene hadde bedt alle lukke øynene og deretter gitt info om et sosialt eksperiment som innebar at man skulle kle seg nakne der og da. Alle hadde fått 1 minutt på seg til å bestemme seg. Hva ville du gjort?

Praktisk gjennomføring av eksperimentet:

- Eksperimentet blir gjort før en voksenfilm

- Alle er informerte på forhånd (under bestilling) om at det skal skje et eksperiment som utfordrer grensene til folk og at det skal gjøres en forskningsrapport av forsøket . Blir også informert at eier av kinosalen går god for eksperimentet

- Folk får valget om å holde øyne lukket under hele eksperimentet om de ønsker det

- De to som introduserer forsøket er nakne selv når de kommer inn

- Det er plassert 10-15 hjelpere rundt om i salen som prøver å påvirke folks valg ved å åpenbart gi uttrykk for at man kler seg nakne mens man har øynene lukket

- Alle blir bedt om å holde øynene lukket helt til de får beskjed om noe annet

- Folk får mulighet til å åpne øynene for å se "resultatet", men får ikke lov til å snu seg rundt

- Alle hadde kledd på seg igjen før filmen hadde startet

Til diskusjon:

1. Tror dere at mange hadde gjort dette?

2. Hva ville du gjort om du hadde blitt utsatt for et slikt eksperiment?

3. Hadde du blitt påvirket av å høre at andre kledde seg naken rundt deg?

4. Hvilke reaksjoner tror du kunne oppstått?

Endret av iMarius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange voksenfilmer er blitt vist på norske kinoer da?  :wee:

Er fuck-for-forest invitert?

Dersom du er ute etter at noe spennende skulle ha skjedd, så tror jeg du måtte ha gjort mye større tiltak til å sette stemning enn en ansamling folk, en voksenfilm og et crew som forlanger at folk skal kle av seg et kort øyeblikk for så få valget om å kle på seg igjen.

Jeg tror en god porsjon folk hadde forlatt kino (men hva vet jeg, har aldri vært på voksenfilm-kino jeg), og de som satt igjen hadde kanskje blitt igjen mer av nysgjerrighet for om noe spennende kunne komme til å skje. Mest sannsynlig så tror jeg eksperimentet ville vært en flopp, om man forventet seg noe spennende (orgier eller hva det er du sikter etter her).

Hva forventer du egentlig av denne tråden, og den spørreundersøkelsen egentlig? Hele prosjektet ditt virker så sterilt og stivt.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...