Coffinshaker Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Hei. Har et par spørsmål angående en Multicom Kunshan P150, og tilkobling av ekstern skjerm. Først specs: Multicom Kunshan P150 8GB RAM INTEL Core i7-2760QM firekjernet prosessor, 2.4GHz, 6MB SmartCache AMD Radeon HD 6990M 2GB GDDR5 Windows 10 Skjermen jeg har kjøpt er en AOC G2460PQU, som støtter opp til 144Hz. Når jeg kobler den til får jeg kun mulighet til å velge 60Hz. Støtter 6990M i det hele tatt høyere enn 60Hz? Catalyst sier skjermen kan nå 122Hz, men jeg aner ikke hvordan jeg endre det i Catalyst. Windows sitt standard skjermoppløsnings "program" gir meg kun valg opptil 60Hz. Jeg har koblet til via en DVI-D Dual Link: Endret 21. mai 2016 av Coffinshaker Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Kabelen din er riktig, så dette skal fungere. Du kan prøve å stille det inn i windows direkte. Jeg har windows 10 så min forklaring er kanskje ikke lik om du har en tidligere windows versjon. Du må bare prøve å finne tilsvareende om så. I Win 10: Trykk høyre musknapp på desktop og velg "Display settings" (Eller tilsvarende om du har windows på norsk). I vinduet som dukker opp velger du "Advanced display settings" Velg så det nederste alternativet "Display adapter properties" I vinduet som nå dukker opp velger du fanen "monitor" og i nedtrekks menyen skal forskjellige frekvenser være tilgjengelige. Om du laster ned CRU vil du også kunne lage custom oppløsninger med enda flere alternativer til oppdateringsfrekvenser. Etter å ha lagret en slik oppløsning skal den dukke opp i nedtrekksmenyen jeg nettopp viste hvordan du navigerer til. Håper dette fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå