Gå til innhold

Xbox chip og BIOS

Blib

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man bare har flasha bios ikke har modchip. Hva er egentlig forskjelden? Untatt at man ikke kan kjøre multibios eller beholde den gamle biosen..

jo det kan man fint ,jeg har det man er bare nødt til å innstalere en bryter så kan man ha multi bios, man kan faktisk ha hele 4 forskjellige bioser, SÅ DET SÅ!!!!!!!! :nice:

Lenke til kommentar
Når man bare har flasha bios ikke har modchip. Hva er egentlig forskjelden? Untatt at man ikke kan kjøre multibios eller beholde den gamle biosen..

jo det kan man fint ,jeg har det man er bare nødt til å innstalere en bryter så kan man ha multi bios, man kan faktisk ha hele 4 forskjellige bioser, SÅ DET SÅ!!!!!!!! :nice:

redflame, nå snakker vel du om HVIS man HAR chip. Siden den vanlige X Box BIOS'en kan flashes men man har ikke murligheten til å ha 2 BIOS'er eller beholde den gamle med mindre du flasher til den gamle igjen. Eller er jeg helt på jordet? Er virker jo egentlig logiskt men jeg er ganske ny på dette området så rett på meg om jeg har feil.

Men ha hele 4 BIOS'er uten modchip?

Lenke til kommentar

redflame, nå snakker vel du om HVIS man HAR chip. Siden den vanlige X Box BIOS'en kan flashes men man har ikke murligheten til å ha 2 BIOS'er eller beholde den gamle med mindre du flasher til den gamle igjen. Eller er jeg helt på jordet? Er virker jo egentlig logiskt men jeg er ganske ny på dette området så rett på meg om jeg har feil.

Men ha hele 4 BIOS'er uten modchip?

på 1.0 til 1.3 maskiner så er det 1024 kb plass på den orginale biosen i maskinen. så da kan man legge optill 4 forskjellige bioser på 256 kb på den, men da er man nødt til å lodde på en del ledninger da, jeg

har 2 bioser på xboxen(nei jeg har ikke chipp)

biosen som er i bryter stilling 1 er: X2_4977 .

biosen som er i bryter stilling 2 er: retail_4817_256k(det er den orginale)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...