Strato Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 GTX 750TI er litt kraftigere enn 960M til info. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) GTX 750TI er litt kraftigere enn 960M til info. Vel ... det er i så fall så "litt" som det går an. I praksis vil disse to oppleves som temmelig like. Begge har samme antall shadere, nesten lik klokking som standard, og GTX 960M har hurtigere minne. Hvilket av dem som er kraftigst vil være veldig avhengig av hvilket spill det dreier seg om, og er det forskjeller vil de være helt ubetydelige, får vi tro. Men det bekrefter jo det som mange her sier, og som jeg forsåvidt er enig i: gaming og laptop, det starter som minimum med GTX 960M. GTX 970M er såpass kraftig at man knapt trenger å bekymre seg for moderering av grafikkinnstillingene i de fleste spill, men det er et temmelig stort sprang mellom disse to. Mellom dem ligger GTX 965M (litt nærmere GTX 960M enn 970M, men ca midt imellom). Endret 23. mai 2016 av thomit Lenke til kommentar
deac Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Du vil så absolutt ikke maxe ut wow på noe laptop til 5-6k. Det må du bare legge fra deg med en gang, spesielt når legion prepatchen kommer vil det kreve betraktelig mer. 960m bør som flere her sier være absolutt minimum i en gaminglaptop. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Selv med min maskin hadde jeg problemer med å cappe FPS i alle situasjoner. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg raida i vinter med 960 og Haswell i5 og ting fungerte mye bedre med alt utenom particle density og viewing distance på minimum.For at maksa wow skal være funksjonelt i raids vil jeg tro man må ha top specs av typen streamere bruker. Lenke til kommentar
Batmanuel Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Denne her til 6300kr er et bra kjøp dersom du kan leve med brukt: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75637509 Bare sørg for at du får med garanti og bruk finns betalingsgaranti slik at du får testet at maskinen fungerer før selger får pengene sine. Edit: Ellers fant jeg ingen gode kjøp på finn.no Brukt er nok lite aktuelt for meg, oftest selges brukt datautstyr utrolig overpriset, og vet aldri 100% hva jeg ender opp med. Lenke til kommentar
Batmanuel Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Du vil så absolutt ikke maxe ut wow på noe laptop til 5-6k. Det må du bare legge fra deg med en gang, spesielt når legion prepatchen kommer vil det kreve betraktelig mer. 960m bør som flere her sier være absolutt minimum i en gaminglaptop. Ja innser att du har nok rett dær, skal spare litt til, og heller sikte mot en laptop til rundt 8k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå