Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hjemmehjelp har kastet verdifulle saker og papir.

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt hjemmehjelp i mange år. Jeg lever bare på siden av meg selv, og det er mye kaos. For ett par år siden forsvant en bærepose med en del fotoutstyr + div saker. Jeg hadde ingen peiling på hvor den var blitt av, men tenkte tanken at hjemmehjelp kan ha trodd det var søppel og kastet den ved en feiltakelse. Så for noen måneder siden hadde jeg samme hjemmehjelp-vikar som også var her en eller to ganger på den tiden nevnte pose forsvant. Dagen etter oppdaget jeg at hun hadde kastet en stor kasse full av papir. Og da hadde søppelbilen vært og tømt søppla. I denne kassen lå det VIKTIGE papirer, kvitteringer, garantier og masse annet. Nå har jeg en sak gående der jeg har bruk for ett av disse papirene, og det kan koste meg masse penger uten disse papirene. For å være brutal, denne vikaren er virkelig ikke mye lur. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre, og om det er noen muligheter for hjelp eller erstatning for dette. Jeg eksisterer, og lever på en måte bare på siden av meg selv, og fortrenger det meste, og går ikke inn i situasjoner, men her må jeg virkelig ta tak!

Anonymous poster hash: 36cd3...3ae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...