lesles Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hei! Jeg fullfører en bachelor i økonomi og adm. til sommer, og skal videre til master i finans. Har søkt på en jobb innenfor forskning av kreft på et sykehus jeg allerede jobber i. Kommende tirsdag skal jeg på intervju. Det kreves ingen spesifikk erfaring, jeg blir opplært til det meste. Og ettersom jeg allerede jobber der, så er det stor sannsynlighet for at jeg får denne jobben. Alle der kjenner meg godt, de fleste er fornøyd med meg og jeg kan datasystemet de bruker. Dette er en jobb jeg har veldig lyst på! Jeg føler at dette er en viktig jobb, og jeg ønsker å ha denne erfaringen videre med meg. Det er 1 års engasjement, med mulighet for forlengelse. Fordelen er at jeg får mitt eget kontor, sjefen er samarbeidsvillig slik at jeg kan møte opp på skolen iblant og så komme tilbake og fullføre jobben. Evt. jobbe 4-5 timer om dagen osv. Ulempen er at dette er ikke relevant iforhold til det jeg studerer.. Så...blir jeg oppringt av Handelsbanken. De ønsker meg som bankrådgiver i sommer, og muligens satse på meg videre. Hun nevnte at dette er ingen garanti, men at kanskje fra og med høsten eller før kan jeg ende opp med en faststilling der ved siden av skolen. Dette er også en jobb jeg har veldig lyst på, og er veldig relevant iforhold til studie. Etter mastergrad kan jeg også muligens bli oppgradert til en høyere stilling. Ulempen er at det er ingen garanti på at jeg beholder jobben etter sommer, og samtidig har jeg dagvakter på sykehuset fra og med juli. Det betyr at hvis jeg takker ja til Handelsbanken, så må jeg si opp jobben på sykehuset. Foreløpig har jeg ikke fått noen av jobbene, men hvis jeg får den muligheten, hva gjør jeg? Hvordan tar jeg riktig valg her? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Har du muligheter til å ta begge? Lenke til kommentar