foenix Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 Hver gang jeg åpner Firefox får jeg spørsmål om jeg ønsker å gjøre den til standard-nettleser, men selv om jeg klikker OK på dette så blir det ikke lagret i systemet. Jeg får det samme spørsmålet neste gang også og dersom jeg klikker på et ikon i en email, så åpnes siden i Microsoft Edge og ikke i Firefox. Er det noen her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 Når du trykker OK på å gjøre Firefox til standard nettleser, blir det ikke lagret, nei. I stedet åpner det en meny der du må velge standard nettleser for Windows. OK var altså ikke nok. Du må her velge Firefox igjen. Om jeg husker riktig. Lenge siden jeg var inni der. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 Lukk alle nettlesere og gjør som beskrevet her: http://www.pcworld.com/article/2955484/windows/how-to-change-windows-10s-default-web-browser-to-chrome-firefox-or-opera.html Lenke til kommentar
foenix Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 Takk for hjelpen begge forslag ser ut til å fungere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå