blackfish13 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 TV blir ikke en egen lydenhet gjennom HDMI. Jeg har TVen min koblet opp som en skjerm nummer 2 og vil ikke bli en lydenhet på instillingene min så får ikke spilt av lyden gjennom TVen når eg jeg ser film og lignende. har sjekket på playback devices men der er kun høytallerene mine. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hvilket skjermkort, og bruker du overganger mellom skjermkort og tv? Eks DVI->HDMI. Er det en laptop er det greit å vite merke/modell på denne og. Nyeste grafikkdriver og lydkortdriver? Lenke til kommentar
Enilel Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Lydkortdrivere er nok løsningen Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 12. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg glemte faktisk ut å sjekke denne posten. Men takk for svar Skjermkortet mitt er et Gainward GeForce GTX 660 2GB, hovedkortet mitt er et Maximus V Gene. Hvordan kan jeg eventuelt oppdatere driverene? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Fin ut hovedkort-produsent og modell, besøk siden til produsent og finn lyddriver til modellen din. Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Fin ut hovedkort-produsent og modell, besøk siden til produsent og finn lyddriver til modellen din. Jeg prøvde å installere de nyeste lyddriverene til hovedkortet men ser ikke ut til å virke det heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå