Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge ny mobil som får lengst oppdateringer av Android

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg vil kjøpe meg ny mobil da min Samsung Galaxy S5 tydeligvis ikke får nyere android enn 5.

Jeg er forbanna, og vil ha en mobil som vil få oppdateringer av android først, og fortsetter å få oppdateringer lengst mulig gjennom sin levetid. Jeg har hørt at dette er det Nexus modellene som er best støttet på, men jeg finner ikke ut hvilken Nexus som er nyest. Har 2016 modellen kommet ut ennå eller må jeg vente litt før den kommer ut? Trenger hjelp. Tips meg også om en annen modell er bedre støttet enn nexus.

Ironisk nok hadde jeg google nexus som kom ut i 2011 men den stoppet å bli oppdatert på android 4.2.1, den startet på android 3.0 så den var støttet i ca. to år, fortsatt bedre støtte enn min S5 som da har blitt støttet i ett år...  :grumpy:

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil kjøpe meg ny mobil da min Samsung Galaxy S5 tydeligvis ikke får nyere android enn 5.

Jeg er forbanna, og vil ha en mobil som vil få oppdateringer av android først, og fortsetter å få oppdateringer lengst mulig gjennom sin levetid. Jeg har hørt at dette er det Nexus modellene som er best støttet på, men jeg finner ikke ut hvilken Nexus som er nyest. Har 2016 modellen kommet ut ennå eller må jeg vente litt før den kommer ut? Trenger hjelp. Tips meg også om en annen modell er bedre støttet enn nexus.

Ironisk nok hadde jeg google nexus som kom ut i 2011 men den stoppet å bli oppdatert på android 4.2.1, den startet på android 3.0 så den var støttet i ca. to år, fortsatt bedre støtte enn min S5 som da har blitt støttet i ett år...  :grumpy:

Jeg har en Samsung S5 plus og fikk oppgradering til Android 6.01 den 17. mai.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at dette er det Nexus modellene som er best støttet på, men jeg finner ikke ut hvilken Nexus som er nyest. Har 2016 modellen kommet ut ennå eller må jeg vente litt før den kommer ut?

Kun 2015 modeller ennå.

Du har valget mellom 5X og 6P.

Nexus er "ren" android uten programvare fra produsent slik som Sony, Samsung, Huawei osv.. Disse er det fokus på å gi nyeste operativsystem først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...