mms21 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 FORBRUKERSHOP.NO prøw der du........fikk den for tre uker siden, den ruler gaten Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 de har den ennå på pcutstyr.no Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Håper min kommer i dag... begynner og bli dritt lei av å vente....(men den er sikkert vert å vente på ) Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Den nye forsendelsen ankom visst landet i dag, og vil være ute i f.eks elkjøp om 5 dager sa de... Lefdal blant annet hadde fått napp på forige forsendelsen, den som kom samtidig som den som gikk til helvette, så butikkene deres fikk i går, får på mandag og får på onsdag Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Fikk inn i dag på Elkjøp i Bergen.. Ventet i 2 uker... Endelig har jeg E700 i hånden! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Som sagt i en del innlegg her før. Lefdal FIKK den på tirsdag. Og siden de har 150% prisgaranti, er de også alltid billigst. Sitter her med min E700, som jeg da har betalt nå 3450kr for uten abm. *grin* Kommer den billigere en det mamoz har den, innen 25dager får jeg igjen enda mer. Skjønner ikke hvorfor ikke flere benytter seg av dette. I hvertfall de som bor i nærheten av en Lefdal. Kjøpte min på Alna. WTF! ? hos vår lefdal(forus, sandnes) koster den pokker meg 4000kr !¤"/) Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hm... rart... på nettet står det fortsatt 4695. Men etter nok folk har benyttet seg av 150% garantien, har de vel kanskje funnet ut at de bør sette ned prisen... Da blir det ikke mye å hente, men de vil jo fortsatt være billigst. For du har skjønt at det er garanti varianten jeg har brukt for å få den ned til 3450? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hey! noen som har fått den i SILVER farge??? jeg bare lurer på om det er sånt "krom" rundt den ytre skjermen? (speil ramme), jeg får min helt sikkert til mandag men er litt usikker da, det er liksom 2 forskjellige "utgaver". bilder i de fleste butikkene på nett, tror jeg er en dummy.. sjekk ut på www.utenabonnement.no , der ser den liksom litt "høyere standard" ut, med krom rundt, sånn som v200 og s300m etc... blir jo helt av dette her! huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå