dag1234 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Dette er en aldeles rørende og fin film om noe så abstrakt som følelsesmessige vansker. Pixar klarer ved enkle midler å gi en troverdig fremstilling av moderne psykologisk teori om følelser. En film å bli både klok og varm om hjertet av. https://www.youtube.com/watch?v=_MC3XuMvsDI 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Lo litt av setningen, "We are detecting a high level of sass" Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Milepæl innen film ja, vanskelig å forestille seg ungene som vokser opp med denne og kan komme tilbake gang på gang etterhvert som de selv går gjennom det samme 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Wisecrack sin analyse av filmen. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Artig den, og jeg synes den hadde noen poeng; lykkejaget i vår tid er ganske inhumant. Men jeg syne kritikken overdriver, og glemmer at Inside out først og fremst er en finfin barnefilm og noe så komplekst som følelser. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg synes det mest imponerende med disse filmene egentlig er hvor genialt konstuert dem er fordi dem inneholder så mange lag i oppbygningen at alle får noe ut av å se den nesten uansett alder og tilstand. Det jo en positiv trend at filmskapere generelt forankrer filmene i aktuell vitenskap. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå