Gå til innhold

Sist leste innlegg


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det mulig å gjøre slik at når man klikker inn på en tråd så kommer man til sist leste innlegg, i stedet for siste innlegg? eventuelt komme en slik rund knapp som er ved mine innlegg slik at brukeren av velge å komme til sist leste innlegg?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, det er ikke mye poeng i. men jeg tror du mistforstår, f.eks. jeg leser en tråden om det nye 1080 skjermkortet, og leser til side 2. så kommer jeg tilbake etter en stund og ser at den kommer opp på "Dette diskuteres nå" så trykker jeg inn på tråden, da kommer jeg til siste innlegg som kan være på side 12 f.eks.

 

det er da det kan være greit å komme til mitt siste leste innlegg i stedet for å leite etter hvor jeg var. mener jeg da.

 

har en bruker på kvinneguiden (huff og huff..) de har det slikt, og det syns jeg er veldig greit egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

nei, det er ikke mye poeng i. men jeg tror du mistforstår, f.eks. jeg leser en tråden om det nye 1080 skjermkortet, og leser til side 2. så kommer jeg tilbake etter en stund og ser at den kommer opp på "Dette diskuteres nå" så trykker jeg inn på tråden, da kommer jeg til siste innlegg som kan være på side 12 f.eks.

 

det er da det kan være greit å komme til mitt siste leste innlegg i stedet for å leite etter hvor jeg var. mener jeg da.

 

har en bruker på kvinneguiden (huff og huff..) de har det slikt, og det syns jeg er veldig greit egentlig.

Under "Dette diskuteres nå" vil du alltid komme til nyeste innlegg i tråden.

 

Du kan gå til "Vis nytt innhold" og deretter trykke på den blå dotten for å komme til siste uleste innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nei, det er ikke mye poeng i. men jeg tror du mistforstår, f.eks. jeg leser en tråden om det nye 1080 skjermkortet, og leser til side 2. så kommer jeg tilbake etter en stund og ser at den kommer opp på "Dette diskuteres nå" så trykker jeg inn på tråden, da kommer jeg til siste innlegg som kan være på side 12 f.eks.

Takk for tilbakemeldingen. Jeg tok en sjans på at de fleste er enige om dette, så jeg har endret slik at lenken på titlene under "Dette diskuteres nå" nå går til siste uleste innlegg i stede for å tvinge deg til det siste innlegget i tråden.

 

Man kan fremdeles trykke på tidspunktet ute på høyresiden dersom man vil komme til det helt nyeste innlegget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...