Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rar skulderbevegelse

Anbefalte innlegg

Har i det siste merket at min venstre skulder oppfører seg litt annerledes enn min høyre skulder. F.eks. når jeg ligger på den venstre skulderen min, altså helt strekt ut med armen ut, bøyer den seg ikke like langt som den andre, og jeg må legge den i en viss posisjon for at dette ikke skal bli ubehagelig/vondt.

Merker også at om jeg sover på venstre siden sovner armen veldig fort. Merker at jeg får en liten "brennende sensasjon" i hele armen etter å ligge noen minutter på skulderen når den er utstrakt.

Har også merket at jeg ikke klarer å løfte den like høyt som den andre. Litt sånn McCain aktig.

Fikk massasje i utlandet for noen år siden, og etter å ha jobbet med skulderregionen gikk massøren ut og hentet manageren sin, som også sjekket. Da fikk jeg beskjed om at noe var gale og tilbø meg å prøve å rette opp i en ekstra time, men faren min mente på at de bare prøvde å få mer penger, så jeg tenkte ikke mer over det...

Burde jeg oppsøke lege/kiropraktor? Har noen hatt lignende problemer?

Anonymous poster hash: 2406a...095

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...