Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hei noen som har svar på hva som er de beste mus og tastatur. Gjerne også musematte. Jeg ønsker meg helst sort mus og tast. men jeg vil ikke ha noe trådløst. Er Microsoft best på tast./mus eller? Hva med mus med rødt lys under, er det noe å satse på?m Hva koster dette. Takk for svar. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 De beste tastaturene har Keytronic, KT 2001 PRO. Til en pris ac ca 200,-. Den er ikke trådløse. De beste musene er Logitech MX310, MX500, MX700. De koster henholdsvis 337,-, 414,- og 655,-. Sistnemnte er trådløst. Lykke til Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg vil anbefalle deg ei Logitech MX 500 og eLogitech Internet Navigator SE musmatte....hmmm.... hva med en fUnc Surface 1030 den er helt sinnsykt bra!!! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Intellimouse v4.0... Ellers er Mx 500 å anbefale også... Tastatur, ett vanlig ett, Logitech internett Navigator kanskje. Microsofte sine er klemt sammen, synes det var rart å bruke, men man blir vel vant til det. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Er det mulig å få kjøpt msi4.0 nå eller? trodde ikke den var lagt ut for salg enda jeg.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Er det mulig å få kjøpt msi4.0 nå eller?trodde ikke den var lagt ut for salg enda jeg.. Joda.. www.netconnection.no Der får du og intelli 3.0 bundle med icemat. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har tro på 4.0 (har selv 3.0) men for guds skyld gjør som meg. Etter at alle sa at mx500 var tingen løp jeg ned på elkjøp og fikk fyren i dataavdelingen til å klippe løs musene så jeg fikk prøve dem på demopcene. Oo gud hvor deilig 3.0 lå i hånden, men dette er meg så du må prøve deg fram du også. Ang tastatur så er Keytronic tastaturene kongen på haugen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå