Gå til innhold

Hjelp til å bygge data 5000-6000 kr

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger hjelp, søskenbarnet mitt skal ha stasjonær data.
Jeg kan bygge den for han, men er ikke så flink på å finne deler å sette sammen en god datamaskin.

Han ønsker å bruke mellom 5000-6000 kr, har mus,tastatur, dataskjerm og trenger kun datamaskinen.

Noen som kan hjelpe? Dataen skal i hovedsak brukes til CS:GO og teamspeak, ønsker god FPS. 
Setter pris på all hjelp! 
Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for forslag. Han vurderer som nevnt å gå opp mot 8000 totalt for dataen! Tviler veldig sterkt på at han noen gang kommer til å teste noe annet enn CS:GO og Football manager. Ikke typen til å teste nye spill ? Hvilket av de 2 foreslåtte er best? Evt er "The Coroporal" på linken til 5950 bedre eller dårligere enn de nevnte?

Lenke til kommentar

Takk for forslag. Han vurderer som nevnt å gå opp mot 8000 totalt for dataen! Tviler veldig sterkt på at han noen gang kommer til å teste noe annet enn CS:GO og Football manager. Ikke typen til å teste nye spill Hvilket av de 2 foreslåtte er best? Evt er "The Coroporal" på linken til 5950 bedre eller dårligere enn de nevnte?

Ville gått for The Corporal av de to der. En gaming PC koster mer enn en kontor/internett PC. Skal man bare skrive dokumenter, sjekke mail og surfe nettet trenger man jo ikke store greia. Hva med at han sparer opp mer penger da? Eller må han handle nå? Jeg har problemer med å anbefale noen å kjøpe en PC i dag som allerede er utdatert. Men CS:GO krever jo ikke allverdens av maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...