Dux ducis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hei! Tenkte på å kjøpe et nytt kabinett, sitter på et Lian-li pc50, minusene med det er plasseringen av PSU, litt liten plass og at det er 80mm vifter. Igjen er det lett og greit på LAN's, mye bedre enn chieftech i alle fall : Disse kunne jeg tenke meg: Raidmax Compucase Lian-li Jeg holder en knapp på compucase pga 120 mm vifter... Hvilket kan dere anbefale meg? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Se på AOpen sitt H600B med fortron PSU. Dette skaper er bedre en de du nevner. Her har du en test: http://www.hardware.no/tester/kabinett/aop...600b/index.html Lykke til Enig at Raidmax var et tøft skap. Husk at du må sansyneligvis kjøpe PSU også til de skapene du nevner. Endret 23. november 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Enig at Raidmax var et tøft skap. Husk at du må sansyneligvis kjøpe PSU også til de skapene du nevner. Jeg har jo en 360 w PSU som jeg tar fra mitt Lian-li pc50... Aopen ser greit ut det! Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 AOpen H600b har fått veldig mye ros! Det er nok fordi det er et knallbra kabinett. Bare PSUen alene koster over 600,- Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Raidmax-en ser døds stilig ut( litt hary) , men er den bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 erfaringsmessig holder jeg en knapp på lian li. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Kanskje gå for et Lian Li PC6077USB? Husk, Lian Li = Kvalitet med veldig stor K PS: Jeg bestillte det kabinettet, gleder meg som en unge Endret 23. november 2003 av ptv- Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Ja, vet at Lian-li er kvalitet... bare smiler bredt når andre skryter av "de store chiftechene" sine :nice: Skal jeg gjennonføre planen med Compucase blir det nok en del gryn.. Kabinett + vifter + viftestyring + frakt (13 kg ) Den Lian-li kassa jeg linket til koster bare 1600.- og det følger med viftestyring, vifter (og vindu???!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå