Gå til innhold

De fleste innvandrerne til Tyskland er lavpannede avskum og vil aldri bidra

Anbefalte innlegg

Bør følgelig deporteres ummiddelbart!

Ja her har vi bare plass til eliten! 

Hvis du er så jævlig glad i innvandrere og andre kulturer, slumsamfunn, konflikt og disharmoni så kan du jo heller flytte til et Afrikansk land heller enn å påvtinge alle i Norge disse forholdene.

Poenget er jo at vi som land må utvikle oss på en POSITIV måte og forbedre oss. Det vi driver med idag er NEGATIV utvikling og selvdestruksjon.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så da har altså skatteflyktning og salvesen. klart å snu hele tråd innlegget, bravo.

Zeebra startet med "innvandring til Tyskland", vred det raskt over til "innvandring til Norge", og var kort tid etterpå på "bombetokt i midt-Østen". Tror ikke han trenger hjelp til å avspore sin egen tråd, nei.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk lov å flytte til ethvert Europeisk land jeg skulle ønske. Det er faktisk en rettighet jeg har, som har blitt gitt av EU og som i prinsipp også er medfødt.

Alle dine kvalifikasjoner har altså sin opprinnelse i nasjonaliteten til vaginaen du skvatt ut av, og/eller det landet du ble født i?

Godt jobba! Du har selvsagt gjort deg fortjent til alle de rettigheter de har som norsk statsborger.

Neida.

Det er forskjell på lavpannende innvandrer uten kvalifikasjoner fra en inkompatibel kultur og normale "lavpannede" Norske/Europeiske arbeidere. .

Du tenker på at innvandrerne er mer arbeidsvillige enn nordmenn?

Nah.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hvis du er så jævlig glad i innvandrere og andre kulturer, slumsamfunn, konflikt og disharmoni så kan du jo heller flytte til et Afrikansk land heller enn å påvtinge alle i Norge disse forholdene.

Poenget er jo at vi som land må utvikle oss på en POSITIV måte og forbedre oss. Det vi driver med idag er NEGATIV utvikling og selvdestruksjon.

Så nå må jeg også flytte? siden du ikke liker innvandrere, uten særlig grunn...

Lenke til kommentar

Hva om vi håndterer denne saken som vi gjør med andre saker i vårt demokrati?

Hvis du ikke liker resultatet som det norske folket kommer fram til gjennom valg, så har du jo alltids Ungarn som antageligvis er mer et land etter ditt hjerte. Men det er jo fullt av "lavpannede ungarere", så hvem vet.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på lavpannende innvandrer uten kvalifikasjoner fra en inkompatibel kultur og normale "lavpannede" Norske/Europeiske arbeidere. .

Du tenker på at innvandrerne er mer arbeidsvillige enn nordmenn?

Hvorfor skal han tenke på det motsatte av det som er fakta?

Lenke til kommentar

Så nå må jeg også flytte? siden du ikke liker innvandrere, uten særlig grunn...

Så da skal du heller tvinge meg til å flytte og alle som er imot slumsamfunnet? Slik at vi kan få et slumsamfunn i Norge også?

Hva er målet ditt egentlig?

Så store forandringer som Norge nå gjennomgår burde kun gjøres hvis en stor del av folket (f.eks 67%) er for ENDRING og for at ting ikke skal forbli slik det er.

Da kan vi spørre det Norske folk:

Ønsker dere masseinnvandring slik at Norge ikke er gjenkjennelig om 50 år og utvikler seg til et multikulturelt samfunn uten integritet?

Jeg tror ikke sin side hadde vunnet avstemningen. Men dessverre. Folkets vilje blir begravet og vi får ikke mulighet til å utrykke vår vilje, fordi tankeløse hippier skal trø alt over hode på alle samfunn og alle samfunn i verden skal bli hele kliss like møkkasamfunn.

Her er en relevant post på dette forumet, med avsteming om folks mening om innvandring:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1713829&hl=

Og her en annen relevant post:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1723535&hl=

Lenke til kommentar

Så da skal du heller tvinge meg til å flytte og alle som er imot slumsamfunnet? Slik at vi kan få et slumsamfunn i Norge også?

Hva er målet 

Så store forandringer som Norge nå gjennomgår burde kun gjøres hvis en stor del av folket (f.eks 67%) er for ENDRING og for at ting ikke skal forbli slik det er.

Ønsker dere masseinnvandring slik at Norge ikke er gjenkjennelig om 50 år og utvikler seg til et multikulturelt samfunn uten integritet?

Jeg tror ikke sin side hadde vunnet avstemningen. Men dessverre. Folkets vilje blir begravet og vi får ikke mulighet til å utrykke vår vilje, fordi tankeløse hippier skal trø alt over hode på alle samfunn og alle samfunn i verden skal bli hele kliss like møkkasamfunn.

Her er en relevant post på dette forumet, med avsteming om folks mening om innvandring:

Og her en annen relevanditt egentlig?

t post:

Det er bare du som prøver å bestemme hvor folk skal bo her, ikke meg. 

Lenke til kommentar

Hva om vi håndterer denne saken som vi gjør med andre saker i vårt demokrati?

Hvis du ikke liker resultatet som det norske folket kommer fram til gjennom valg, så har du jo alltids Ungarn som antageligvis er mer et land etter ditt hjerte. Men det er jo fullt av "lavpannede ungarere", så hvem vet.

Hva om vi faktisk fikk demokrati først og lot folket bestemme om vi skal ha videre innvandring heller enn å 'håndtere denne saken som vi gjør i andre saker i vårt politikervelde'..

Hvorfor skal politikere kunne diktere at Norge skal endre seg fra et stabilt og, velfungerende samfunn med en fin kultur til et slumsamfunn som driver krig verden over med USA, med utvasket kultur og et samfunn som ikke vil fungere i fremtiden?

Nei.. Jeg har en annen løsning. Sverige kan være multikulturelt, og Norge kan reversere de siste 20 år og bli monokulturelt igjen. Så kan alle som støtter innvandring og alle innvandrere i Norge flytte til Sverige. Og alle Svensker som er imot innvandring kan flytte til Norge.

Innvandring=ikke vestlig innvandring.

Migrasjon mellom Europeiske land er teknisk sett ikke innvandring lenger.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hva er målet 

Og her en annen relevanditt egentlig?

t post:

Det er bare du som prøver å bestemme hvor folk skal bo her, ikke meg. 

Og du prøver å bestemme hvordan det skal være der jeg bor.

Lenke til kommentar

Og du prøver å bestemme hvordan det skal være der jeg bor.

nei det gjør jeg ikke, jeg stiller bare spørsmål til de radikale påstandene dine jeg.Har ikke prøvd å bestemme noe som helst.

Nei, du sier det er noe galt med å ikke støtte masseinnvandring og at masseinnvandring er en "selvfølgelig" politikk.

Lenke til kommentar

Nei, du sier det er noe galt med å ikke støtte masseinnvandring og at masseinnvandring er en "selvfølgelig" politikk.

Hvor har jeg sagt dette?

Du sier det hele tiden når du sier det er noe galt i at jeg er imot innvandring.

Lenke til kommentar

Dette gjenspeiler bare din frykt.

Det foregår ikke masseinnvandring til Norge. Det er bare et mareritt du har.

Norge om 50 år kommer uansett ikke til å være gjenkjennelig.

(Sammenlign 2016 med 1966 og innse hvor mye som har forandret seg.)

Hvis alle som bor i Norge gis de samme muligheter til å realisere seg vil vi få et land befolket av personer med integritet.

Vi er allerede et multikulturelt samfunn og vi har vært det lenge.

Bedehuskultur og MC-kultur, Pub-kultur, Dance-kultur, Friluftskultur, Mat-kultur, Bok-kultur, Rus-kultur, Politisk partikultur av alle avskygninger. Vi er bare så jævla forskjellige i dette landet allerede at noen få grupper til ikke spiller noen rolle.

Men det er noen få her i landet som føler sin "way of life" truet. Ved at andre får leve ut sin "way of life"?

Som ultrakonservative kristne som mener at ekteskapet mister sin verdi dersom homofile også kan inngå ekteskap.

Det er nesten så en hører dem si: "Hvordan kan jeg være glad dersom du også er glad?"

Dette er mennesker som sliter med å tilpasse seg til et moderne liv, og vi burde kanskje begynne å vurdere å opprette egne soner for dem der de kan leve ut sine liv blant sine egne. (Vi har jo soner for rovdyr, f.eks.)  Maihaugen og Folkemuseet på Bygdøy kan kanskje brukes til dette? (/ironi)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette gjenspeiler bare din frykt.

Norge om 50 år kommer uansett ikke til å være gjenkjennelig.

(Sammenlign 2016 med 1966 og innse hvor mye som har forandret seg.)

Hvis alle som bor i Norge gis de samme muligheter til å realisere seg vil vi få et land befolket av personer med integritet.

Vi er allerede et multikulturelt samfunn og vi har vært det lenge.

Bedehuskultur og MC-kultur, Pub-kultur, Dance-kultur, Friluftskultur, Mat-kultur, Bok-kultur, Rus-kultur, Politisk partikultur av alle avskygninger. Vi er bare så jævla forskjellige i dette landet allerede at noen få grupper til ikke spiller noen rolle.

Men det er noen få her i landet som føler sin "way of life" truet. Ved at andre får leve ut sin "way of life"?

Som ultrakonservative kristne som mener at ekteskapet mister sin verdi dersom homofile også kan inngå ekteskap.

Det er nesten så en hører dem si: "Hvordan kan jeg være glad dersom du også er glad?"

Dette er mennesker som sliter med å tilpasse seg til et moderne liv, og vi burde kanskje begynne å vurdere å opprette egne soner for dem der de kan leve ut sine liv blant sine egne. (Vi har jo soner for rovdyr, f.eks.)  Maihaugen og Folkemuseet på Bygdøy kan kanskje brukes til dette? (/ironi)

Nei, det gjenspeiler ikke min frykt. Det gjenspeiler frykten til en betydelig del av den Norske befolkningen. Frem til for ett par år tilbake har jeg stort sett ignortert denne fryktspredningen og fokusert på helt andre ting.

Men når jeg først gadd ta meg tid til å analysere det immigrasjonsmotstanderne og islamophobene har sagt hele tiden, så må jeg innrømme at de har veldig mange gode poeng, som reflekteres i statistikk og realitet.

Ikke påstå at vi ikke har masseinnvandring, for det har vi. Norge er et lite land og de siste 5 årene har det iallefall minst kommet 50.000 nye innvandrer til Norge, noe som er ENORMT mye for et lite land som Norge, og sannsynligvis flere innvandrere enn vi hadde i perioden år 0 til år 1750. Eller mellom år 1750 og 1940.

Marerittet jeg personlig har er at Norge vil være ugjenkjennelig om 50 år. Og det baserer jeg mest av alt på erfaring. Jeg har ikke bodd mer enn 10-15 år borte fra Norge og landet er allerede ugjenkjennelig i forhold til hva det var. Fredsnasjonen, den harmoniske kulturen, vennligheten, fredeligheten og alt dette har nå blitt erstattet med et en blodtørst krigsnasjon som er lakei for USA i deres globale kriger, kulturen er revet vekk og i disharmoni og delvis overskrevet av Amerikansk søppelkultur, vennligheten er i ferd med å forsvinne og bli erstattet med fiendlighet, fred har vi ikke lenger i våre gater og våre bygder, alle må låse og bolte dørene sine på grunn av den stadig økende kriminaliteten og kvinner må gå med store låste underbukser på byen for ikke å bli voldtatt. Penger grådighet og egosime er de nye kjerneverdiene i det Norske samfunn.

Det er ikke det samme landet jeg vokste opp i, og jeg har god grunn til å fryke at Norge vil være ugjenkjennelig om 50 år, spesielt om vi fortsetter med innvandringen og spesielt om vi er så hjerneskadet at vi tar inn folk fra et område styrt av verdens farligste og største terrororganisasjon. Da ber vi om bråk.

Jeg frykter jo mest at om 5-10 år må jeg komme hjem til Norge ufrivillig for å forsvare landet som en del av det Norske forsvar, et samfunn i konflikt, eventuelt borgerkrig, og muligens store områder hvor denne andre kuturen og IS er i krig mot nasjonen Norge.

Jeg blir ikke overrasket hvis Oslo er en av verdens farligste byer om 20 år, eventuelt ubeboelig for folk som ikke vil ha vold rundt seg hver eneste dag, og leve med at kuler flyr rundt hodet når man skal på butikken eller bomber går av når man er på offentlig plass. Alle disse problemene er importerte problemer og vi er fortsatt i en tidlig fase av masseinnvandring. Så jeg fatter ikke hvorfor du skal si til meg at jeg ikke skal bekymre meg.

Det er jo nettopp derfor jeg overhode gidder å diskutere disse tingene fordi jeg er så vanvittig bekymret for fremtiden til Norge, og overhode ikke har noen interesse av å kunne bo i mitt eget hjemland om 10-15 år, fordi ting da vil være så ødelagt og forandret i forhold til hva det var når jeg vokste opp. Se bare til Sverige. Jeg vil ikke ha det slik, så det vil bli umulig for meg å flytte tilbake til Norge, som annet enn deltager i det Norske forsvar når vi en dag må forsvare landet mot idiotien jævlene har diktert på oss de siste 10-20 årene. Konsekvensene er enorme, og tydeligvis langt større enn det du har fått med deg eller kan tenke deg.

Du sier at jeg skal sammenlikne 2016 med 1966 og se hvor mye ting har forandret seg. Men da sier jeg til deg. Sammenlikn 1956 med 1990 og se hvor lite som forandret seg i den perioden og hvor stabilt landet var og hvilken integritet vi hadde. Norge har idag absolutt ingen integritet, alt er flytende og totalt mangelfullt. Som en kropp uten skjelett, fordi vi mangler den nødvendige integriteten.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det er nesten så en hører dem si: "Hvordan kan jeg være glad dersom du også er glad?"

Elendig eksempel da det er muslimer som vil ha sin levemåte innført på bekostning av vår egen. Mange sier jo rett ut at de ønsker sharia på bekostning av demokratiet, noe som såklart ikke er noen umiddelbar trussel, men fort kan komme til å bli det i årene fremover om innvandring fortsetter i samme tempo, med like stor mangel på endring av verdier.

Kristnes forfølgelse av homofile blir forsåvidt noe helt annet da det ikke har noe grunnlag. Om homofile dreiv å sprengte seg i luften fordi de hater heterofile og ikke minst den grusomme demokratiske kulturen så voldsomt, da hadde det vært det samme.

Da vil jeg gjerne høre din definisjon av masseinnvandring. Svenske tilstander?

Svenskene driver ikke masseinnvandring, de er hakket over, altså selvødeleggelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier det hele tiden når du sier det er noe galt i at jeg er imot innvandring.

Jeg har ikke sagt at det er noe galt i at du er i mot innvandring

Nei, men du troller posten, driver diskusjon på en uakseptabel måte, unnviker å svare på spørsmål og nekter å se ting i sammenheng.

Du missoppfattet også tydeligvis mitt første innlegg på grunn av overskriften som var overdramatisert og sarkastisk. Men det tar jeg på min kappe. Jeg burde jo kanskje indikert bedre sarkasmen, som vanligvis ikke fungerer så bra i skriftlig form.

Jeg kan se at du finner overskriften på det første innlegget avskyelig om du tar det 100% bokstavelig talt.

Men hovedpoenget er og forblir det samme.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...