Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hæ? Jeg er ikke immigrant. Eller jo, i et annet land, for jeg har flyktet Norge. Dessverre driver alle Europeiske land samme selvdestruktive politikk, så jeg må nok flykte Europa snart også. Sør Amerika neste? Så du flykter selv, og er lavpannet. Så i teorien mener du at du ikke skal få lov til å flykte der du flykter til... godt jobbet! 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Nei, jeg sa ikke det. Jeg er langt bedre kvalifisert enn 95% av de som kommer til landet. Sannsynligvis 99% også. Jeg betaler skatt forresten... Og jeg er sur på at det benyttes til å ødelegge andre land og ta noen få av ofrene inn i Europa. Nå er du bedre kvalifisert enn dem, sist var du lavpannet som du kalte dem? Igjen, dette må du spesifisere. Jeg er sur på at vi har brukt skattepenger på å oppdra noe så ufordragelig som deg. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Stråmennene kommer på rekke og rad ser jeg. 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Nei, jeg sa ikke det. Jeg er langt bedre kvalifisert enn 95% av de som kommer til landet. Sannsynligvis 99% også. Jeg betaler skatt forresten... Og jeg er sur på at det benyttes til å ødelegge andre land og ta noen få av ofrene inn i Europa. Nå er du bedre kvalifisert enn dem, sist var du lavpannet som du kalte dem? Igjen, dette må du spesifisere. Jeg er sur på at vi har brukt skattepenger på å oppdra noe så ufordragelig som deg. Jeg sa jeg er en "normal lavpannet arbeider".. Ufordragelig fordi jeg ikke vil se landet mitt falle sammen? Fordi jeg ikke vil at Norge skal ta imot unødvendig innvandring og fordi jeg ikke vil at Norge skal være med å ruinere andre land? Fy faen. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Hæ? Jeg er ikke immigrant. Eller jo, i et annet land, for jeg har flyktet Norge. Dessverre driver alle Europeiske land samme selvdestruktive politikk, så jeg må nok flykte Europa snart også. Sør Amerika neste? Så du flykter selv, og er lavpannet. Så i teorien mener du at du ikke skal få lov til å flykte der du flykter til... godt jobbet! Jeg har faktisk lov å flytte til ethvert Europeisk land jeg skulle ønske. Det er faktisk en rettighet jeg har, som har blitt gitt av EU og som i prinsipp også er medfødt. Endret 21. mai 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Jeg sa jeg er en "normal lavpannet arbeider".. Ufordragelig fordi jeg ikke vil se landet mitt falle sammen? Fordi jeg ikke vil at Norge skal ta imot unødvendig innvandring og fordi jeg ikke vil at Norge skal være med å ruinere andre land? Fy faen. Ja akkurat som du kalte de som kom her, også sa du at siden de var det ville de bli en byrde. da er og blir du også en byrde med din tankegang. Men egentlig så mente du at de blir en byrde fordi de ikke er fra Norge, fordi de er en annen farge som deg. Det er det som er ufordragelig! Ikkje kjekt når noen bruker ord mot deg er det vell? Endret 21. mai 2016 av Salvesen. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Men zeebra har jo allerede sagt at han jobber, hvordan er han en byrde da? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg har faktisk lov å flytte til ethvert Europeisk land jeg skulle ønske. Det er faktisk en rettighet jeg har, som har blitt gitt av EU og som i prinsipp også er medfødt. På samme måte som de har lov til å søke asyl her eller der, men du ønsker at de ikke skal ha lov til det og igjen ønsker du at du ikke skal ha lov til å flytte til ethvert europeisk land. Eller var det kun gjeldene for dem, siden de var mørke? Siden dere ellers var ganske like liksom.. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Men zeebra har jo allerede sagt at han jobber, hvordan er han en byrde da? Siden han er lavpannet avskum som han selv definerer det, de vill aldri bidra. Hva nå enn det måtte bety. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Dårlig valg av ord, men han siterer bortsett fra det bare artikkelen som påstår at 400.000 av dem kommer til å ende opp med å ta imot bistand. Hudfarge er det kun du som fokuserer på i denne tråden, så det er jo litt selvmotsigende når det er du som hinter om rasisme. Endret 21. mai 2016 av Apox 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Dårlig valg av ord, men han siterer bortsett fra det bare artikkelen som påstår at 400.000 av dem kommer til å ende opp med å ta imot bistand. Hudfarge er det kun du som fokuserer på i denne tråden, så det er jo litt selvmotsigende når det er du som hinter om rasisme. Artikkelen påstår det, men han påstår 95%. Altså alle disse som kommer, altså de lavpannede folkene som han også er. Så de er like der, men han derimot vill ikke bli en byrde. Og da sitter vi igjen med en forskjell. Voila. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 For å komme "islam er ikke en rase" i forkjøpet: under 95 % av asylsøkere i Tyskland er muslimer, så det er altså ikke bare muslimer som er lavpannede avskum. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Jeg har faktisk lov å flytte til ethvert Europeisk land jeg skulle ønske. Det er faktisk en rettighet jeg har, som har blitt gitt av EU og som i prinsipp også er medfødt. På samme måte som de har lov til å søke asyl her eller der, men du ønsker at de ikke skal ha lov til det og igjen ønsker du at du ikke skal ha lov til å flytte til ethvert europeisk land. Eller var det kun gjeldene for dem, siden de var mørke? Siden dere ellers var ganske like liksom.. Slutt å tro jeg er rasist. Jeg er ikke rasist, jeg har faktisk fordømt mye imot rasister. Ok, så i din formening: - Vi bomber land X/vi legger land X i ruin - Da er det ok at vi endrer vårt samfunn for å hjelpe noen få fra land X som vi har lagt i ruin Spørsmål: - Bør vi da glemme at vi har lagt land X i ruin? - Er det bra å legge et land i ruin, for så å late som vi er de gode fordi vi hjelper en promille av våre egne ofre? - Hvorfor skal vi ta inn innvandrere vi ikke trenger? - Hvorfor skal vi bruke like mye penger på å hjelpe noen få i Norge når vi kunne brukt samme mengde penger og hjulpet langt flere ved å hjelpe dem i landene de er i? - Skal folket ikke få noe si i en slik dramatisk endring av landet som masseinnvandring er? - Er det ok at politikere dikterer innvandring bak ryggen på folket? - Skal vi kvele alle diskusjoner rundt innvandring? Jeg har sikkert flere spørsmål også, men jeg fatter ikke din sinte reaksjon. Er du selv asylsøker eller noe slikt? Hvis du er det får jeg si til deg at vi ikke har behov for folk fra en primitiv kultur i Norge, og at det er bedre for landet Norge å ta inn mennesker fra en liknende kultur, noe som ikke skaper disharmoni i samfunnet, mens folk som deg, fra en helt annen kultur skaper disharmoni i samfunnet. Hvorfor skal vi velge dårlige løsninger? Hvorfor skal vi akseptere at dritt blir trøkket ned i halsen vår? Endret 21. mai 2016 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Jeg sa jeg er en "normal lavpannet arbeider".. Ufordragelig fordi jeg ikke vil se landet mitt falle sammen? Fordi jeg ikke vil at Norge skal ta imot unødvendig innvandring og fordi jeg ikke vil at Norge skal være med å ruinere andre land? Fy faen. Ja akkurat som du kalte de som kom her, også sa du at siden de var det ville de bli en byrde. da er og blir du også en byrde med din tankegang. Men egentlig så mente du at de blir en byrde fordi de ikke er fra Norge, fordi de er en annen farge som deg. Det er det som er ufordragelig! Ikkje kjekt når noen bruker ord mot deg er det vell? Det er forskjell på lavpannende innvandrer uten kvalifikasjoner fra en inkompatibel kultur og normale "lavpannede" Norske/Europeiske arbeidere. . Det er overhode ikke samme ting. Det er en gigantisk forskjell. Selv lavt utdannede i Europa er høyt utdannet i flere Afrikanske land f.eks, relativt sett. Jeg tror heller ikke du fattet sarkasmen i måten jeg sier ting på. Dette er "oppslagstavlen" forresten. Og jeg er frustert over nevnt situasjon og gir utrykk for det med sinne og sarkasme i mitt første innlegg (og særskilt overskrift) Endret 21. mai 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Slutt å tro jeg er rasist. Jeg er ikke rasist, jeg har faktisk fordømt mye imot rasister. Ok, så i din formening: - Vi bomber land X/vi legger land X i ruin - Da er det ok at vi endrer vårt samfunn for å hjelpe noen få fra land X som vi har lagt i ruin Spørsmål: - Bør vi da glemme at vi har lagt land X i ruin? - Er det bra å legge et land i ruin, for så å late som vi er de gode fordi vi hjelper en promille av våre egne ofre? - Hvorfor skal vi ta inn innvandrere vi ikke trenger? - Hvorfor skal vi bruke like mye penger på å hjelpe noen få i Norge når vi kunne brukt samme mengde penger og hjulpet langt flere ved å hjelpe dem i landene de er i? - Skal folket ikke få noe si i en slik dramatisk endring av landet som masseinnvandring er? - Er det ok at politikere dikterer innvandring bak ryggen på folket? - Skal vi kvele alle diskusjoner rundt innvandring? Jeg har sikkert flere spørsmål også, men jeg fatter ikke din sinte reaksjon. Er du selv asylsøker eller noe slikt? Hvis du er det får jeg si til deg at vi ikke har behov for folk fra en primitiv kultur i Norge, og at det er bedre for landet Norge å ta inn mennesker fra en liknende kultur, noe som ikke skaper disharmoni i samfunnet, mens folk som deg, fra en helt annen kultur skaper disharmoni i samfunnet. Hvorfor skal vi velge dårlige løsninger? Hvorfor skal vi akseptere at dritt blir trøkket ned i halsen vår? Hvorfor snakker du om bombing, denne diskusjonen handlet om utdanning og hvem som bidrar. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Slutt å tro jeg er rasist. Jeg er ikke rasist, jeg har faktisk fordømt mye imot rasister. Ok, så i din formening: - Vi bomber land X/vi legger land X i ruin - Da er det ok at vi endrer vårt samfunn for å hjelpe noen få fra land X som vi har lagt i ruin Spørsmål: - Bør vi da glemme at vi har lagt land X i ruin? - Er det bra å legge et land i ruin, for så å late som vi er de gode fordi vi hjelper en promille av våre egne ofre? - Hvorfor skal vi ta inn innvandrere vi ikke trenger? - Hvorfor skal vi bruke like mye penger på å hjelpe noen få i Norge når vi kunne brukt samme mengde penger og hjulpet langt flere ved å hjelpe dem i landene de er i? - Skal folket ikke få noe si i en slik dramatisk endring av landet som masseinnvandring er? - Er det ok at politikere dikterer innvandring bak ryggen på folket? - Skal vi kvele alle diskusjoner rundt innvandring? Jeg har sikkert flere spørsmål også, men jeg fatter ikke din sinte reaksjon. Er du selv asylsøker eller noe slikt? Hvis du er det får jeg si til deg at vi ikke har behov for folk fra en primitiv kultur i Norge, og at det er bedre for landet Norge å ta inn mennesker fra en liknende kultur, noe som ikke skaper disharmoni i samfunnet, mens folk som deg, fra en helt annen kultur skaper disharmoni i samfunnet. Hvorfor skal vi velge dårlige løsninger? Hvorfor skal vi akseptere at dritt blir trøkket ned i halsen vår? Hvorfor snakker du om bombing, denne diskusjonen handlet om utdanning og hvem som bidrar. Ok. Men vi trenger ikke innvandring i Norge, det er jo det som er hele poenget. At innvandringen kun gjør Norge til et dårligere samfunn. Det er direkte trist for meg å se på. Samme skjer i hele vest-Europa. Det er en gigantisk katastrofe som vil ende opp med konflikt av episke proposjoner. Ps. Man må også analysere årsaken til innvandringen. Og det er USA sine aktiviteter i land i midt østen, som Norge har deltatt i. Du kan ikke diskutere ting uten å analysere/diskutere årsaker til problemene også. Endret 21. mai 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Det er forskjell på lavpannende innvandrer uten kvalifikasjoner fra en inkompatibel kultur og normale "lavpannede" Norske/Europeiske arbeidere. . Det er overhode ikke samme ting. Det er en gigantisk forskjell. Selv lavt utdannede i Europa er høyt utdannet i flere Afrikanske land f.eks, relativt sett. Jeg tror heller ikke du fattet sarkasmen i måten jeg sier ting på. Dette er "oppslagstavlen" forresten. Og jeg er frustert over nevnt situasjon og gir utrykk for det med sinne og sarkasme i mitt første innlegg (og særskilt overskrift) Så alle som er utdannet utenfor Europa er lavpanner? Ja nå mente du ikke det du sa? 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Det er forskjell på lavpannende innvandrer uten kvalifikasjoner fra en inkompatibel kultur og normale "lavpannede" Norske/Europeiske arbeidere. . Det er overhode ikke samme ting. Det er en gigantisk forskjell. Selv lavt utdannede i Europa er høyt utdannet i flere Afrikanske land f.eks, relativt sett. Jeg tror heller ikke du fattet sarkasmen i måten jeg sier ting på. Dette er "oppslagstavlen" forresten. Og jeg er frustert over nevnt situasjon og gir utrykk for det med sinne og sarkasme i mitt første innlegg (og særskilt overskrift) Så alle som er utdannet utenfor Europa er lavpanner? Ja nå mente du ikke det du sa? Er du seriøs? Eller forsøker du bare å provosere og ødelegge? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg har faktisk lov å flytte til ethvert Europeisk land jeg skulle ønske. Det er faktisk en rettighet jeg har, som har blitt gitt av EU og som i prinsipp også er medfødt. Alle dine kvalifikasjoner har altså sin opprinnelse i nasjonaliteten til vaginaen du skvatt ut av, og/eller det landet du ble født i? Godt jobba! Du har selvsagt gjort deg fortjent til alle de rettigheter de har som norsk statsborger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Så da har altså skatteflyktning og salvesen. klart å snu hele tråd innlegget, bravo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå