zeebra Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 https://www.rt.com/news/343753-germany-refugees-males-statistics/ Three-quarters of refugees who entered Germany in 2015 are males, two thirds younger than 33 years old, with low working experience, a new study by the German national immigration service says. The study also covered the migrants’ literacy and education. According to the research, 18 percent of asylum applicants hold a university degree, 20 percent have attended a high school, approximately one-third a secondary school and 22 percent a primary school. Last October, the Federal Employment Agency said that that 81 percent of asylum seekers were “without formal qualifications,” claiming that due to the heavy refugee influx there will be at least 400,000 additional welfare recipients in 2016. Vi tar rett og slett inn folk som vil være og forbli en byrde på samfunnet og sannsynligvis aldri vil bidra på en positiv måte, iallefall i 95% av tilfellene. Er det slik innvandring vi vil ha fra ISIL land? Vil vi virkelig risikere Europeisk borgerkrig bare for å hjelpe noen få av de vi sammen med USA har ødelagt livene til og ruinert landene deres? Potensielt har det kommet titusenvis av IS krigere til Europa de siste årene sammen med flyktningene. Kanskje opptil 50.000 er klare til krig av innvandrerne som bor i Europa, og sammen med de nye ISIL ekspertene vil det utgjøre et formidabelt problem. 50.000 er samme størrelse som en middels stor Europeisk hær fra land som Norge, Sverige etc. Og disse skal ikke drive tradisjonell krig, de skal skyte vilt rundt seg i gatene, drive sabotasje, sprenge infrastruktur, ødelegge atomkraftverk, drive gassangrep (sennep, sarin osv), få av skitne bomber og drive gatekrig, guerillakrig osv i Europa. Det vil bli et enormt problem for tradisjonelle og ureformerte Europeiske forsvar å håndtere. Er det USA som med vilje har lagt oss i dette scenario? De fleste innvadrerne kommer jo tross alt fra USA sin geopolitiske krigssoner i midt østen og nord Afrika. Land USA har ødelagt med Europeiske hjelp. Kanskje vi fortjerner vår egen undergang siden vi er så jævlig dumme og så jævlig onde og destruktive sammen med USA. 5 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hvis det er 40% som har høyskole eller universitet, og ennå 30% som har fullført grunnskole så ser jeg ikke helt hvordan det henger sammen med din påstand? (og iogforseg ikke "the Federal Employment Agency said that that 81 percent of asylum seekers were “without formal qualifications," påstanden over heller) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hvilke kvalifikasjoner har du Zeebra? 4 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hvis det er 40% som har høyskole eller universitet, og ennå 30% som har fullført grunnskole så ser jeg ikke helt hvordan det henger sammen med din påstand? Det tok du en riiimelig kjapp oversettelse fra high school til høyskole. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Hvis det er 40% som har høyskole eller universitet, og ennå 30% som har fullført grunnskole så ser jeg ikke helt hvordan det henger sammen med din påstand? (og iogforseg ikke "the Federal Employment Agency said that that 81 percent of asylum seekers were “without formal qualifications," påstanden over heller) High school er ikke høyskole, det er videregående. Det er min feil. Jeg burde oversatt sitatet. Sorry. Endret 20. mai 2016 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Hvilke kvalifikasjoner har du Zeebra? Mange forskjellige. Ikke nok dessverre. Jeg er en normal lavpannet arbeider Hva har det med saken å gjøre forresten? En annen kvalifikasjon jeg har som nordmann er Norsk statsborgerskap som medfødt kvalifikasjon. Endret 20. mai 2016 av zeebra 6 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Hvis det er 40% som har høyskole eller universitet, og ennå 30% som har fullført grunnskole så ser jeg ikke helt hvordan det henger sammen med din påstand? (og iogforseg ikke "the Federal Employment Agency said that that 81 percent of asylum seekers were “without formal qualifications," påstanden over heller) High school er ikke høyskole, det er videregående. Ja - omtrent som fra og med vår 9 klasse og til og med videregående. Og med gode nok karrakterer, kan en komme inn på "collage". Endret 20. mai 2016 av Friluftskar 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hvilke kvalifikasjoner har du Zeebra? Mange forskjellige. Ikke nok dessverre. Jeg er en normal lavpannet arbeider Hva har det med saken å gjøre forresten? En annen kvalifikasjon jeg har som nordmann er Norsk statsborgerskap som medfødt kvalifikasjon. Men da er du avskum som bare vill gi oss problemer i fremtiden? 5 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Three-quarters of refugees who entered Germany in 2015 are males, two thirds younger than 33 years old, with low working experience, a new study by the German national immigration service says. Det er slik revolusjoner og kriger begynner. Med lavt utdannede, arbeidsløse, unge, menn som ikke har noen troskap til landet de bor i. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Three-quarters of refugees who entered Germany in 2015 are males, two thirds younger than 33 years old, with low working experience, a new study by the German national immigration service says. Det er slik revolusjoner og kriger begynner. Med lavt utdannede, arbeidsløse, unge, menn som ikke har noen troskap til landet de bor i. Men undersøkelsen sa jo ikke noe om troskap? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hvis det er 40% som har høyskole eller universitet, og ennå 30% som har fullført grunnskole så ser jeg ikke helt hvordan det henger sammen med din påstand? (og iogforseg ikke "the Federal Employment Agency said that that 81 percent of asylum seekers were “without formal qualifications," påstanden over heller) High school er ikke høyskole, det er videregående. Det er min feil. Jeg burde oversatt sitatet. Sorry. ja beklager - jeg var litt kjapp med oversettelsen - jeg MENTE faktisk videregående. - Innlegget mitt står allikevel. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hvilke kvalifikasjoner har du Zeebra?Mange forskjellige. Ikke nok dessverre. Jeg er en normal lavpannet arbeider Hva har det med saken å gjøre forresten? En annen kvalifikasjon jeg har som nordmann er Norsk statsborgerskap som medfødt kvalifikasjon. Men da er du avskum som bare vill gi oss problemer i fremtiden? Bør følgelig deporteres ummiddelbart! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Bør følgelig deporteres ummiddelbart! Ja her har vi bare plass til eliten! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Bør følgelig deporteres ummiddelbart! Ja her har vi bare plass til eliten! Det er ikke det som er poenget mitt. Poenget er at vi ikke trenger immigranter, og vi trenger spesielt ikke å importere mennesker som kun vil bli en byrde på det som allerede er et eksisterende samfunn som faktisk delvis fungerer. Det blir som å skyte oss selv i foten. Jeg støtter ikke noe elite eller noe slikt, men jeg er totalt imot innvandringen som foregår. Skal vi hjelpe folk får vi hjelpe landene de bor i, istedenfor å ta innbyggerne inn i Europa etter vi har bombet og ruinert landene deres. Men folk flest i Norge synes det er en god løsning og akseptabelt at Norge sammen med USA: - Bomber og legger i ruin andre land - Deretter tro vi er "de gode" fordi vi tar inn en promille av ofrene til våre land Jeg er bare totalt uenig med folk flest at det er akseptabelt. I min bok er det reneste NAZI drit. Vi hjelper ingen! Tvert imot, vi ødelegger og skaper lidelse. Det må det bli slutt på, og folk må slutte å støtte ødeleggelse og lidelse. Endret 21. mai 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Vi trenger ikke nordmenn heller for den del 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Det er ikke det som er poenget mitt. Poenget er at vi ikke trenger immigranter, og vi trenger spesielt ikke å importere mennesker som kun vil bli en byrde på det som allerede er et eksisterende samfunn som faktisk delvis fungerer. Men hvorfor skal du få bli her da, du sier jo selv at du vill bli en byrde? Burde vi ikke sende deg bort for å hjelpe dem eller noe? Du er jo en byde for oss andre. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Hvilke kvalifikasjoner har du Zeebra? Mange forskjellige. Ikke nok dessverre. Jeg er en normal lavpannet arbeider Hva har det med saken å gjøre forresten? En annen kvalifikasjon jeg har som nordmann er Norsk statsborgerskap som medfødt kvalifikasjon. Men da er du avskum som bare vill gi oss problemer i fremtiden? Nei. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Nei. Det er jo det du sier... Hva er forskjellen på deg og de da, du sier jo selv at du stiller med samme kvalifikasjoner. Er det hele begrunnet i at de har en annen farge enn deg? Hvorfor sier du ikke bare det da? 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Det er ikke det som er poenget mitt. Poenget er at vi ikke trenger immigranter, og vi trenger spesielt ikke å importere mennesker som kun vil bli en byrde på det som allerede er et eksisterende samfunn som faktisk delvis fungerer. Men hvorfor skal du få bli her da, du sier jo selv at du vill bli en byrde? Burde vi ikke sende deg bort for å hjelpe dem eller noe? Du er jo en byde for oss andre. Hæ? Jeg er ikke immigrant. Eller jo, i et annet land, for jeg har flyktet Norge. Dessverre driver alle Europeiske land samme selvdestruktive politikk, så jeg må nok flykte Europa snart også. Sør Amerika neste? 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Nei. Det er jo det du sier... Hva er forskjellen på deg og de da, du sier jo selv at du stiller med samme kvalifikasjoner. Er det hele begrunnet i at de har en annen farge enn deg? Hvorfor sier du ikke bare det da? Nei, jeg sa ikke det. Jeg er langt bedre kvalifisert enn 95% av de som kommer til landet. Sannsynligvis 99% også. Jeg betaler skatt forresten... Og jeg er sur på at det benyttes til å ødelegge andre land og ta noen få av ofrene inn i Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå