Sicksakk Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Hei, Sitter om dagen å spiller Far Harbor. Liker story og stemningen på The Island. Men, bugger det seg like mye hos andre som spiller ? Faller ut av spillet ofte. Er stuck alt for ofte, må FT for å komme meg bort. Loot har forsvunnet fra inventory. En av trophiene poppet ikke opp...... Mye greier. Endret 20. mai 2016 av Sicksakk Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg ble bare forvirret da han skrev "BO1", og "XboxOne" og "enda".Tenkte Black Ops 1 først, men tenkte så at det er jo et "haug gammalt spel", og siden det var snakk om Xbox One, så kuttet jeg den koblingen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2016 Far Harbor sliter stort på ps4:https://www.gamereactor.no/nyheter/420533/Advarsel+Fallout+4+Far+Harbor+sliter+ekstremt+pa+Playstation+4/ Lenke til kommentar
Sicksakk Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2016 Se der ja. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå