Kaptein Styrbord Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Kjøpte en Dell U2713H i Juli 2014 og hadde en del problemer med den, og de to reparerte eksemplarene de sendte meg i bytte, at de til slutt endte med å sende meg en splitter ny skjerm av samme type tidligere i år. Spørsmålet er rett og slett hvorvidt jeg da fortsatt forholder meg til 3 års garanti fra kjøpsdato, eller om jeg får fornyet garantien siden produktet i praksis er helt nytt? Edit: Skal også nevnes at jeg kjøpte skjermen hos Dustin Home, men at alt av support og retur skjedde direkte opp imot Dell på oppfordring av Dustin. Endret 20. mai 2016 av Kaptein Styrbord Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Vet ikke med garanti, men antar det. Du har iallfall uansett 5 års reklamasjon på det nye produktet som uansett trumfer garantien. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Har diskutert dette med Logitech som skal sies å ha en fantastisk support. Hadde en G5 som sluttet å fungere, fikk så en G500 i erstatning. G500'en sluttet å fungere for et års tid siden. Kontaktet Logitech, og fikk bekreftet at den nye jeg fikk tilsendt fra dem hadde ingen garanti. Dermed måtte jeg kjøpe en ny. Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Husk nå for all del at om man ikke har garanti så har man uansett reklamasjonsrett! 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Husk nå for all del at om man ikke har garanti så har man uansett reklamasjonsrett! Korrekt. Må aldri glemmes. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Hej Ved ombytning af et produkt, vil den resterende garanti overflyttes til det nye produkt. Du får dermed ikke ny garanti på den nye skærm, men har derimod stadig en ny fuld reklamationsperiode. Du skal dog være opmærksom på at garanti-sager som oftest varetages af producenten, hvorimod reklamation håndteres af forhandleren. Ha en fin dag. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell Nordic Social Media Support Specialist Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook YouTube: Dell Nordic Lenke til kommentar
Kaptein Styrbord Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå