Gå til innhold

Fornyes garanti ved bytte av defekt produkt?


Anbefalte innlegg

Kjøpte en Dell U2713H i Juli 2014 og hadde en del problemer med den, og de to reparerte eksemplarene de sendte meg i bytte, at de til slutt endte med å sende meg en splitter ny skjerm av samme type tidligere i år. Spørsmålet er rett og slett hvorvidt jeg da fortsatt forholder meg til 3 års garanti fra kjøpsdato, eller om jeg får fornyet garantien siden produktet i praksis er helt nytt?

 

Edit: Skal også nevnes at jeg kjøpte skjermen hos Dustin Home, men at alt av support og retur skjedde direkte opp imot Dell på oppfordring av Dustin.

Endret av Kaptein Styrbord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har diskutert dette med Logitech som skal sies å ha en fantastisk support.

Hadde en G5 som sluttet å fungere, fikk så en G500 i erstatning. G500'en sluttet å fungere for et års tid siden.

Kontaktet Logitech, og fikk bekreftet at den nye jeg fikk tilsendt fra dem hadde ingen garanti.

Dermed måtte jeg kjøpe en ny.

Lenke til kommentar

Hej 

 

Ved ombytning af et produkt, vil den resterende garanti overflyttes til det nye produkt. Du får dermed ikke ny garanti på den nye skærm, men har derimod stadig en ny fuld reklamationsperiode. Du skal dog være opmærksom på at garanti-sager som oftest varetages af producenten, hvorimod reklamation håndteres af forhandleren. 

 

Ha en fin dag. 

 

Med venlig hilsen 
 
Karina Hansen
Dell Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook
YouTube: Dell Nordic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...