Arve28 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 I Edition 5.5 kan man vist forandre fargene slik at man kan ta vise alle rødfargene og alt annet kan man lage svart hvitt. Er dette mulig med farge korreksjon i Premiere pro? Og i såfall hvordan? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Såvidt jeg vet går det ikke an i PP. Men det går altså også an med Premiere's motpart Final Cut Pro på Mac (veit det ikke hjalp men ) Er også litt skuffet over fargekorreksjonen i PP. Det er litt synd man ikke har en bedre grafisk RGB med kontroll over høylys og skygger i tillegg til kun gamma/middelverdier. Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 har ikke prøvd i premiere pro, jeg bruker after effects til slikt. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Premiere kan ikke det. Faktisk kan heller ikke Avid Xpress Pro det. Men Liquid Edition kan Fargekorrigeringen i Liquid Edition er den samme som man finner i proffutstyre dems. Tidligere kostet bare denne fargekorrigeringen over 30.000,- som plug-in. Og det er ikke lenger tilbake enn 1 år!! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 har ikke prøvd i premiere pro, jeg bruker after effects til slikt. 1401579[/snapback] Hvordan gjør du det der? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Kanskje ikkje so veldig relevant, med tanke på kor gammal tråden er, men kan seie at fargekorrigeringsverktøya skal ha vorte mykje betre i PPro 2.0. Når det gjeld det med å behalde ein farge, og gjere resten svart-kvitt, so er det fullt mogeleg, og har vore mogeleg iallfall sidan Premiere 6.0, med effekten som heiter Color Pass. Enklare kan det vel knapt nok gjerast. After Effects veit eg ikkje korleis ein gjer det enklast mogeleg. Det er jo sjølvsagt mogeleg å maskere ut det ein vil ha i farge og ha eit svartkvittlayer under, men det er jo ganske tungvint... Forresten, kenneth74 har ikkje vore logga på forumet sidan januar i fjor, so det er kanskje litt usannsynleg at han kjem med eit svar... (Men det hindrar sjølvsagt ikkje andre å gjere det.) Endret 25. juni 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå